İnnovasiya və Startaplar
Adora: Süni İntellektlə Marketinqə Yeni Yanaşma
9
Süni İntellekt
Oxumaq vaxt alır?
Məqalələri dinləyə bilərsizSüni İntellekt Brendlərin Marketinqini Necə Dəyişir?
Seattle mərkəzli Adora startapı, süni intellekt vasitəsilə iri brendlərin marketinq strategiyalarını sürətləndirmək və inkişaf etdirmək üçün nəzərdə tutulmuş platforması ilə diqqət mərkəzinə düşüb. Startap, Pinterest-in keçmiş rəhbərlərindən Marco Matos və təcrübəli sahibkar Kabir Shahani tərəfindən 2023-cü ildə təsis edilib.
Adora-nın əsas məqsədi iri müəssisələrin marketinq komandalarına yaradıcı, əməliyyat və performans funksiyalarını koordinasiya etməkdə kömək etməkdir. Şirkətin platforması hər bir müştərinin brend DNK-sını öyrənmək üçün onların yaradıcı aktivlərinə, məhsul kataloquna, brend təlimatlarına və birinci tərəf məlumatlarına əsaslanır. Bununla, Meta, Google və Pinterest kimi kanallar üçün uyğun reklam variasiyaları hazırlanır və nəticələr analiz edilərək ən yaxşı performansa malik məzmun müəyyən edilir.
Platformanın Xüsusiyyətləri
Adora-nın əsas xüsusiyyəti, müxtəlif süni intellekt modellərini dinamik şəkildə birləşdirən xüsusi "marşrutlama sistemi"dir. Şirkətin təsisçisi Marco Matos bunu belə izah edir: 'Biz süni intellekti marketinqin növbəti təkamül addımı kimi görürük. O, sürət, öyrənmə və iterasiya imkanlarını artırır.'
Adora-nın müştəriləri arasında Alaska Airlines, Brooks Running və Servco kimi tanınmış şirkətlər var. Bu müştərilər artıq platformanın reklam xərclərini azaltmaq, məzmun yaratma prosesini sürətləndirmək və satışları artırmaq qabiliyyətindən faydalanıblar.
İnsanlar və Texnologiya
Kabir Shahani, Adora-nın təsisçilərindən biri, əvvəllər Amperity adlı Seattle startapına rəhbərlik edib. O, Adora-nı belə təsvir edir: 'CMO-lar və performans marketoloqları süni intellektlə misilsiz dəyər yaratmaq gücünə sahib olacaqlar.'
Adora-nın komandası hazırda 20 nəfərdən ibarətdir və startap Village Global kimi tanınmış vençur kapital şirkətindən ilkin investisiya alıb. Platformanın gəlir göstəriciləri açıqlanmasa da, sözügedən texnologiyanın sürətlə böyüyən bir sahədə inqilabi dəyişikliklər edə biləcəyi gözlənilir.
Nəticə: Marketinqdə Yeni Dövr
Adora-nın təqdim etdiyi texnologiya, yalnız marketinq komandalarının işini asanlaşdırmaqla kifayətlənmir, həm də brendlərin müştərilərlə daha yaxın və fərdi əlaqə qurmasına imkan yaradır. Süni intellektin marketinqdə tətbiqi gələcək illərdə daha çox brendi bu cür yeniliklərə investisiya etməyə təşviq edəcək.