İnnovasiya və Startaplar
Almaniyanın Lidl şirkəti - 11 milyard avro-luq Süni İntellekt Üçün Nəhəng Məlumat Mərkəzi Açır
39
Süni intellekt
Oxumaq vaxt alır?
Məqalələri dinləyə bilərsizSchwarz Qrupunun Tarixdəki Ən Böyük İnvestisiyası
Almaniyanın Schwarz Qrupu, Lidl və Kaufland kimi məşhur markaların sahibi olaraq, Spreewald bölgəsində 11 milyard avro (təxminən 20,9 milyard manat) dəyərində məlumat mərkəzi inşa etməyə başlayıb. Bu, şirkət tarixindəki ən böyük tək investisiya hesab olunur. Schwarz Digits-in həmsədri Kristian Müller, Lübbenaudakı tikinti sahəsində keçirilən açılış mərasimində bu layihənin rəqəmsal infrastruktur üçün mühüm əhəmiyyət daşıdığını vurğulayıb.
Mərkəz 2027-ci ildə Tam Gücü ilə İşləyəcək
Məlumat mərkəzinin ilk mərhələsinin 2027-ci ilin sonuna qədər tamamlanması planlaşdırılır. Mərkəz tamamilə bərpa olunan enerji ilə işləyəcək və ilkin mərhələdə 200 meqavat gücə malik olacaq. Layihə modul şəkildə genişlənə biləcək şəkildə dizayn edilib.
Süni İntellekt Üçün Böyük Addım
Mərkəzdə 100000-ə qədər süni intellekt çipi (GPU) quraşdırıla biləcək. Müqayisə üçün, hazırda Münhendə Deutsche Telekom və Nvidia tərəfindən inşa edilən məlumat mərkəzi cəmi 10000 GPU ilə təchiz olunacaq. Schwarz Qrupu bu layihə ilə süni intellekt sahəsində Amazon kimi nəhənglərin strategiyasını izləyərək, Lübbenau şəhərini süni intellekt üçün təlim mərkəzinə çevirməyi hədəfləyir.
Rəqəmsal İnkişaf Üçün Təriflər
Almaniyanın rəqəmsal inkişaf naziri Karsten Wildberger layihəni yüksək qiymətləndirib: "Bu gün rəqəmsal bacarıqlarımızı artırmaq və müstəqilliyimizi gücləndirmək üçün əhəmiyyətli bir addım atdıq. Güclü məlumat mərkəzləri olmadan süni intellekt tətbiqlərini geniş miqyasda həyata keçirmək mümkün deyil." Nazir, Almaniyanın süni intellekt sahəsində rəqabət qabiliyyətini artırmaq üçün bu cür layihələrin vacibliyini vurğulayıb.
Avropa Rəqəmsal İnfrastrukturunda Almaniya Liderdir
Schwarz Qrupu bu sahədə tək deyil. Almaniya, Avropada məlumat mərkəzləri üzrə lider mövqeyini qoruyur. Ölkədəki mərkəzlərin ümumi gücü 2,4 giqavatdır. Lakin beynəlxalq miqyasda ABŞ və Çin kimi ölkələr hələ də ön sıralardadır. Məsələn, ABŞ-ın məlumat mərkəzlərinin gücü 40 giqavata çatır.
Bu investisiya, Almaniyanın rəqəmsal infrastrukturunu gücləndirmək və süni intellekt sahəsində liderlik mövqeyi qazanmaq üçün atılan böyük bir addımdır.