Texnoloji İnkişaf
Böyük Britaniya Elektrikli Skuter Problemini Necə Həll Etməlidir?
2
Süni İntellekt
Oxumaq vaxt alır?
Məqalələri dinləyə bilərsizElektrikli skuterlər, karbon emissiyalarını azaltmaq və səyahət vaxtını qısaltmaq üçün effektiv bir vasitə olaraq qəbul edilir. Buna baxmayaraq, Böyük Britaniya, bu texnologiyanı ictimai yollar üçün qanuniləşdirməyən son böyük Avropa ölkələrindən biri olaraq qalır. Bu vəziyyət, qanunsuz istifadənin artmasına səbəb olub və artıq hökumət bu problemi gözardı edə bilməz.
Elektrikli skuterlərin üstünlükləri aydındır: onlar həm ucuzdur, həm də az enerji sərf edir və ətraf mühitə minimal təsir göstərir. 2022-ci ildə Fraunhofer İnstitutu, mikromobil texnologiyanı qəbul edən şəhərlərdə elektrikli skuterlərin karbon emissiyalarını azaltdığını müəyyən etdi. Bir elektrik avtomobili istehsalı üçün lazım olan xammal ilə yüzdən çox elektrikli skuter istehsal etmək mümkündür. Kolektiv Mobillik Böyük Britaniya (CoMoUK) təşkilatının araşdırmasına görə, ölkədəki paylaşımlı elektrikli skuter səfərlərinin 21 faizi avtomobil istifadəsinin yerini alıb. CoMoUK-un rəhbəri Riçard Dilks, "Elektrikli skuterlər hökumətin çoxsaylı siyasət hədəfləri ilə birbaşa uyğunlaşır, xüsusilə 2050-ci ilə qədər sıfır karbon emissiyasına nail olmaq məqsədilə," deyə bildirib.
Lakin Böyük Britaniyada elektrikli skuter kimi fərdi nəqliyyat vasitələri üçün xüsusi bir nəqliyyat vasitəsi kateqoriyası mövcud deyil. Elektrikli skuter, Segway, "hoverboard" və oxşar cihazlar "Gücləndirilmiş Nəqliyyat Vasitələri" adı altında təsvir olunur, lakin onların dəqiq hüquqi tərifi yoxdur. Bu səbəbdən, onlar qanuni olaraq motorlu nəqliyyat vasitəsi kimi təsnif edilir, lakin təhlükəsizlik avadanlığı, yol vergisi, sığorta və sürücülük lisenziyası kimi tələbləri ödəmədikləri üçün ictimai yollarda və piyada yollarında istifadəsi qanunsuzdur.
Bununla birlikdə, elektrikli skuter almaq Böyük Britaniyada qanunidir. Satıcılar müştərilərə yalnız onların istifadəsinə dair hüquqi məhdudiyyətləri bildirməklə kifayətlənir. Bu isə qanunsuz istifadənin geniş yayılmasına səbəb olub. Hökumət dəqiq statistika təqdim etməsə də, bir milyondan çox şəxsi elektrikli skuterin qanunsuz olaraq ictimai yollarda istifadə edildiyi təxmin edilir. Məsələn, London Assambleyası 2021-ci ildə təkcə Londonda 150,000-dən çox şəxsi elektrikli skuter olduğunu bildirib.
2020-ci ildə COVID-19 pandemiyası zamanı Böyük Britaniya, ictimai nəqliyyat seçimlərini genişləndirmək məqsədilə qısa müddətli elektrikli skuter sınaqları həyata keçirdi. Bu sınaqların məqsədi, hökumətin elektrikli skuterlərə dair qaydaları necə tənzimləyəcəyini müəyyən etmək idi. Lakin Boris Consonun baş nazir postundan istefası və ardıcıl hökumət dəyişikliyi səbəbindən bu məsələ ön planda tutulmayıb. Sınaq müddəti dəfələrlə uzadılıb və hazırda 2026-cı ilin may ayına qədər davam edəcək.
Elektrikli skuter istifadəsinin təhlükəsizlik məsələləri də müzakirə mövzusudur. Kral Qəzaların Qarşısını Alma Cəmiyyəti (RoSPA), təhlükəsizlik standartlarının tətbiq olunmasını və sürücülər üçün təlim sisteminin yaradılmasını tövsiyə edir. Bundan əlavə, elektrikli skuterlərin küçələrdə nizamsız şəkildə qoyulmasının qarşısını almaq üçün təhlükəsiz park yerlərinin təmin edilməsi də təklif edilir.
Böyük Britaniya hökuməti elektrikli skuter istifadəsinin dəqiq miqyasını və təsirlərini araşdırmağa başlayıb. Nəqliyyat Nazirliyinin məlumatlarına görə, qəzalar əsasən yay aylarında və axşam saatlarında baş verir. Xüsusilə, 10-29 yaş arası gənclər bu qəzaların əksəriyyətində iştirak edir. BBC-nin bildirdiyinə görə, bu il iki uşaq elektrikli skuterlə səfər edərkən avtomobil tərəfindən vurularaq həyatını itirib.
Nəticədə, tənzimləmələrin olmaması, yalnız avtomobillərə alternativ olan ekoloji bir nəqliyyat vasitəsini inkişaf etdirməyi əngəlləmir, həm də gənc sürücülərin təhlükəsizliyini riskə atır.