Süni İntellekt
ChatGPT biznesdə inqilab edir: Ticarət tətbiqlərində 28% artım necə əldə olundu?
691
Süni intellekt
Oxumaq vaxt alır?
Məqalələri dinləyə bilərsizChatGPT ticarət tətbiqlərinə marağı artırır
ABŞ-da 'Qara Cümə' günlərində ChatGPT istifadəçiləri arasında ticarət tətbiqlərinə keçidlərdə 28%-lik artım qeydə alınıb. Bu məlumatı Apptopia analitik şirkəti təqdim edib. Araşdırma 'Şükranlıq günü'ndən başlayaraq bazar gününə qədər olan dövrü əhatə edib.
Amazon və Walmart üstünlük qazanır
Məlum olub ki, bu keçidlərin böyük hissəsi iri şirkətlərə yönəlib. Amazon ümumi keçidlərin 54%-ni əldə edib (2024-cü ildə bu göstərici 40,5% idi), Walmart isə 14,9%-lik paya sahib olub (keçən il cəmi 2,7%). Bu göstəricilər kiçik bizneslərin bu tendensiyadan o qədər də faydalana bilmədiyini göstərir.
İstifadəçi davranışı və statistikalar
Apptopia-nın araşdırması ABŞ-dakı mobil cihaz istifadəçilərini əhatə edib. ChatGPT ilə qarşılıqlı əlaqədən sonra 30 saniyə ərzində ticarət tətbiqinin işə salınması 'referral sessiya' kimi qəbul edilib. Ümumilikdə, 'Qara Cümə' günlərində ChatGPT sessiyalarının yalnız 0,82%-i ticarət tətbiqlərinə keçidlə nəticələnib (2024-cü ildə bu göstərici 0,64% idi).
Süni intellektin təsiri genişlənir
Adobe tərəfindən aparılan başqa bir araşdırma süni intellektin ABŞ-da ticarət saytlarına trafikdə ciddi artışa səbəb olduğunu göstərib. 'Qara Cümə' günlərində İİ vasitəsilə trafik 805% artıb. Noyabrın 1-dən dekabrın 1-dək bu artım 760% təşkil edib.
İnsanlar və bizneslər üçün nəticələr
Bu tendensiya süni intellektin ticarət sahəsindəki təsirini artırdığını göstərir. İri şirkətlər bu texnologiyadan daha çox faydalansa da, kiçik bizneslərin bu rəqabətdə itirə biləcəyi narahatlıq doğurur. Süni intellektin ticarət davranışlarına təsiri geniş müzakirə mövzusu olaraq qalır.