Texnoloji İnkişaf
Çin avtomobil istehsalçıları qlobal zavod quruculuğu ilə irəliləyir
17
Süni intellekt
Oxumaq vaxt alır?
Məqalələri dinləyə bilərsizÇin avtomobil istehsalçıları beynəlxalq bazarlara çıxış strategiyalarını dəyişərək xaricdə istehsal güclərini artırmağa başlayıblar. BYD şirkəti keçən həftə Braziliyanın Bahia ştatında yerləşən zavodunda ilk yerli istehsal olunan sərnişin avtomobilini təqdim etdi. Bu, şirkətin qlobal genişlənməsi üçün yeni bir mərhələni qeyd edir.
BYD-nin icraçı vitse-prezidenti Stella Li, "Əsasın qoyulmasından ilk avtomobilin istehsal xəttindən çıxmasına qədər cəmi 15 ay vaxt keçdi. Bu nailiyyət, BYD və Latın Amerikasında davamlı nəqliyyat üçün yeni bir dövrün başlanğıcını bildirir," dedi.
Bu zavodun tikintisi üçün ümumilikdə 5,5 milyard real (təxminən 1 milyard ABŞ dolları) sərmayə qoyulub. Zavod tam elektrikli və hibrid avtomobillər istehsal edir və illik 150,000 avtomobil istehsal gücünə malikdir. Zavod, Camacari şəhərində yerləşir və inkişaf etmiş avtomobil təchizat zəncirindən və yetkin liman logistika infrastrukturundan yararlanır. Bu layihənin bölgədə 20,000 iş yeri yaratması gözlənilir.
Bahia ştatının valisi Jeronimo Rodrigues, BYD zavodunun tamamlanmasını alqışlayaraq, Braziliyanın daha yaşıl və innovativ bir gələcəyi qarşılamağa hazır olduğunu, bu gələcəyin yerli iqtisadiyyatı, məşğulluğu və texnoloji transformasiyanı irəlilədəcəyini vurğuladı.
BYD 2021-ci ildən etibarən Braziliya bazarına yeni enerji avtomobilləri təqdim edir və bu müddət ərzində ümumilikdə 130,000 avtomobil satıb. 2025-ci ilin birinci rübündə BYD Braziliyada 20,000-dən çox avtomobil sataraq yerli yeni enerji avtomobilləri bazarında lider mövqeyə yüksəldi. May ayında BYD Braziliya avtomobil markalarının pərakəndə satış reytinqində dördüncü yerə qalxaraq 9,7 faiz bazar payı əldə etdi.
Hazırda BYD 110-dan çox ölkə və bölgə bazarına daxil olub. 2025-ci ilin ilk yarısında şirkətin xarici satışları 470,000 avtomobili keçərək illik müqayisədə 132 faiz artım göstərib.
BYD-dən başqa, digər Çin avtomobil istehsalçıları da xaricdə istehsal güclərini genişləndirirlər. May ayının ortalarında Changan Auto öz ilk xarici yeni enerji avtomobil zavodunda, Taylandda istehsala başladı. Zavodun hazırkı illik istehsal gücü 100,000 avtomobildir, lakin şirkət yaxın illərdə bu rəqəmi 200,000 vahidə çatdırmağı planlaşdırır.
Changan zavodunun gələcəkdə şirkətin əsas üç brendi - Changan, Deepal və Avatr - üçün modellər istehsal edəcəyi gözlənilir. Şirkət artıq Tayland bazarında Deepal S07, E07 və Avatr 11 modellərini təqdim edib və önümüzdəki üç il ərzində 12 yeni model təqdim etməyi planlaşdırır. Bundan əlavə, Changan Taylandda ehtiyat hissələri anbarı qurmağı və təchizat zəncirini lokallaşdırmağı planlaşdırır. Şirkət Taylandda birbaşa və dolayı olaraq 30,000-dən çox iş yeri yaratmağı gözləyir.
Cənub-Şərqi Asiyadan kənarda isə Changan Avropada bir zavod qurmağı planlaşdırır. Şirkətin Avropa üzrə marketinq, satış və xidmət rəhbəri Nic Thomas, "Biz Avropada olmaq, Avropa üçün istehsal etmək məqsədimizə sadiqik," deyə bildirib. O əlavə edib ki, hazırda Avropada istehsal üçün yerli həllər üzərində iş gedir, lakin Avropa montaj zavodunun vaxtı ilə bağlı dəqiq məlumat verə bilməyib.
Analitiklər bildirirlər ki, avtomobil istehsalçılarının yerli alıcılar üçün xaricdə zavod qurması artıq adi bir təcrübəyə çevrilib. Keçmişdə Volkswagen və Toyota kimi şirkətlər də bu yanaşmadan istifadə ediblər. Bu yanaşma həm xərcləri azaldır, həm də avtomobillərin bazara çıxma sürətini artırır və müxtəlif yerli qaydalara uyğunlaşmağa imkan verir. Onların fikrincə, bu strategiya Çin avtomobil istehsalçılarının qlobal bazarlara real mənada çıxış səylərini sürətləndirəcək.