Texnoloji İnkişaf
Çin Dünyanın Ən Böyük Gəmiqayırma Şirkətini Yaratdı
16
Süni intellekt
Oxumaq vaxt alır?
Məqalələri dinləyə bilərsizÇin iki böyük dövlət gəmiqayırma korporasiyasını - China State Shipbuilding Corporation (CSSC) və China Shipbuilding Industry Corporation (CSIC) - birləşdirərək dünyanın ən böyük gəmiqayırma şirkətini rəsmi olaraq yaratdı. Yeni qurum, kommersiya və hərbi gəmiqayırma sahəsində dünya bazarında lider mövqelər tutacaq.
Birləşdirilmiş struktur CSSC adını daşımağa davam edəcək və dünya gəmiqayırma bazarının təxminən 17%-ni idarə edəcək. Şirkətin ümumi sifariş portfeli 530-dan çox gəmini, ümumi tonnajı isə 54 milyon dedveytdən (dwt) artıq olan gəmiləri əhatə edir. Yeni şirkətin illik gəliri təxminən 18 milyard ABŞ dolları olaraq qiymətləndirilir.
Çin hökumətinin məlumatlarına görə, birləşmiş şirkət aktivlər, istehsal gücü və sifarişlərin həcmi baxımından dünyanın ən böyük gəmiqayırma müəssisəsi olacaq. Birlik, Dövlət Əmlakına Nəzarət və İdarəetmə Komissiyası (SASAC) daxil olmaqla dövlət tənzimləyiciləri tərəfindən təsdiqlənmiş və Çin Xalq Respublikasının sənaye strategiyasının əsas elementi kimi qəbul edilmişdir.
Bu razılaşma Pekinin "hərbi-mülki inteqrasiya" kursunu gücləndirir. Bu doktrina müdafiə və mülki sənaye resurslarının birləşdirilməsini nəzərdə tutur. CSSC artıq Çin Hərbi Dəniz Qüvvələrinin əsas təchizatçısıdır və təyyarədaşıyan gəmilər, sualtı qayıqlar kimi hərbi vasitələrin istehsalında iştirak edir. Yeni holdinq həm mülki, həm də hərbi gəmilərin tikintisində Çinin imkanlarını artıracaq və geosiyasi rəqabət fonunda daha güclü mövqe tutacaq.
ABŞ ilə müqayisə xüsusilə diqqət çəkir: Çin gəmiqayırmaçılarının qlobal bazarda payı hazırda 55%-dən çoxdur, ABŞ-ın payı isə 0,05%-dən azdır. Məsələn, yalnız bir Çin zavodu keçən il ABŞ-ın İkinci Dünya Müharibəsindən bəri inşa etdiyi tonnajdan daha çox gəmi tikib.
Amerikalı analitiklər və rəsmilər bu vəziyyəti "strateji risk" adlandırır, çünki bu, həm sənaye, həm də hərbi təhlükəsizliyi zəiflədir. CSSC və CSIC-in birləşməsi dünya gəmiqayırma və dəniz sənayesində güc balansını radikal şəkildə dəyişə bilər. Geosiyasi qeyri-sabitlik, sanksiyalar və texnoloji rəqabət fonunda, yeni Çin gəmiqayırma nəhəngi yalnız iqtisadi oyunçu deyil, həm də yumşaq güc və hərbi-strateji təsir vasitəsi kimi çıxış edir.