Elon Musk Twitter brendini xilas etmək üçün - məhkəməyə üz tutdu
340
Süni intellekt
Oxumaq vaxt alır?
Məqalələri dinləyə bilərsizX platforması Twitter brendini qorumaqda israrlıdır
Elon Musk'ın sahibi olduğu X sosial media platforması, Twitter brendinin istifadəsinə qarşı hüquqi mübarizə aparır. Dekabrın 16-da Delaware federal məhkəməsinə təqdim olunan iddia, startup Operation Bluebird-in Twitter brendini öz yeni platforması 'twitter.new' üçün istifadə etmək cəhdinə qarşı yönəlib.
Bluebird-in iddiası və X-in cavabı
Bluebird startup-ı, ABŞ Patent və Ticarət Nişanları İdarəsinə müraciət edərək Twitter brendinin ticarət nişanlarının ləğv olunmasını tələb edib. Şirkət iddia edir ki, X platforması Twitter brendini tamamilə silib və onu öz məhsullarında, xidmətlərində və marketinqində artıq istifadə etmir. X isə məhkəməyə təqdim etdiyi sənədlərdə bunu qətiyyətlə rədd edir: 'Twitter brendi hələ də aktivdir, X Corp.-a məxsusdur və heç bir şəkildə istifadəyə açıq deyil.'
Twitter-in keçmişi və X-in rebrendinqi
Elon Musk 2022-ci ildə Twitter-i 44 milyard dollara satın aldı və 2023-cü ildə platformanı X olaraq rebrendinq etdi. O, bu prosesdə Twitter brendinə 'əlvida' demək niyyətini açıq şəkildə bildirmişdi. Buna baxmayaraq, X platforması hələ də 'twitter.com' domeni vasitəsilə istifadə edilir və bir çox istifadəçi platformanı Twitter olaraq tanıyır.
Bluebird-in mövqeyi
Bluebird-in təsisçisi Michael Peroff, iddialarını 'tanınmış ticarət nişanı qanunlarına əsaslandığını' bildirərək, mübarizələrində uğur qazanacaqlarına inandığını deyib. Şirkətin hüquq məsləhətçisi Stephen Coates isə X-in Twitter brendini 'ölü' elan etdiyini və yeni brend yaratmağa böyük sərmayə qoyduğunu vurğulayıb. 'Onlar vidalaşdı, biz salam deyirik,' deyə Coates bəyan edib.
Ekspert rəyi
Mübahisə ilə bağlı fikrini bildirən intellektual mülkiyyət hüququ üzrə hüquqşünas Josh Gerben, bunun X-in Twitter brendinə olan hüquqi marağını test edəcəyini söyləyib. Gerben qeyd edib ki, X brendi artıq istifadə etmədiyi üçün ticarət nişanlarını qorumaqda çətinlik çəkə bilər, lakin Twitter adının kommersiya istifadəsini bloklamaq üçün hüquqi yollar axtara bilər.
İnsan təsiri və nəticə
Bu mübahisə sosial media dünyasında brend mülkiyyəti və hüquqi mübahisələrə dair maraqlı suallar yaradır. İstifadəçilər hələ də Twitter brendini tanıdığı halda, X-in bu brendi qorumağa davam etməsi və Bluebird-in yeni bir sosial media platforması yaratmaq cəhdi, gələcəkdə brend idarəçiliyi ilə bağlı daha geniş müzakirələrə yol aça bilər.