Facebook-un yeni siyasəti: Link paylaşımı indi pullu olacaq
99
Süni intellekt
Oxumaq vaxt alır?
Məqalələri dinləyə bilərsizFacebook, dünyanın ən böyük sosial media platformalarından biri olaraq, yeni bir sınaq mərhələsinə başlayıb. Bəzi istifadəçilər artıq Facebook-da paylaşa biləcəkləri linklərin sayının məhdudlaşdırıldığını bildirirlər. Bu limit, aylıq yalnız iki link paylaşımına qədərdir və abunəlik ödənişi ilə aktivləşdirilir. Abunəlik qiyməti aylıq £9.99 (təxminən 21 AZN) təşkil edir.
Meta şirkəti bu sınağın məqsədini “paylaşılan linklərin çoxluğu ilə istifadəçilərə əlavə dəyər təmin etmək olub-olmadığını anlamaq” kimi izah edib. Bu addım, platformanın monetizasiyasını artırmaq və daha çox ödənişli xidmətlər təqdim etmək strategiyasının bir hissəsi kimi qiymətləndirilir.
Sosial media mütəxəssisi Matt Navarra, bu addımın Facebook-un gələcəkdə daha çox funksiyanı ödənişli hala gətirmək niyyətini göstərdiyini vurğulayıb. O, qeyd edib ki, bu dəyişiklik sadəcə doğrulama funksiyası ilə məhdudlaşmır, həm də platformanın digər sahələrindən gəlir əldə etmə strategiyasının bir hissəsidir. Navarra, 16 dekabrdan etibarən yalnız iki link paylaşa biləcəyi barədə bildiriş aldığını bildirib.
Meta Verified xidməti Facebook və Instagram istifadəçilərinə mavi yoxlama nişanı, hesab dəstəyi və saxtakarlıqdan qorunma kimi ödənişli xidmətlər təqdim edir. İndi isə, məzmun paylaşımı və istifadəçiləri digər internet mənbələrinə yönləndirmək kimi əsas funksiyalara ödənişli model tətbiq edilir.
Bu sınaq, xüsusən də “peşəkar rejim” və ya “Səhifələr” istifadəçilərinə yönəlib. Bu xüsusiyyətlər, yaradıcılar və bizneslər tərəfindən məzmunu tanıtmaq və performansı izləmək üçün geniş istifadə edilir. Lakin, bu dəyişiklik Facebook-un artıq etibarlı trafik mənbəyi kimi görünmədiyini və Meta-nın platformanı daha çox öz maraqları üçün yönləndirdiyini göstərir.
Ekspertlər, bu cür testlərin sosial media platformalarının gələcəkdə daha çox ödənişli xidmətlərə keçidinin göstəricisi olduğunu vurğulayırlar. Bu, istifadəçilər və bizneslər üçün yeni risklər yaradır və ehtiyat tədbirləri tələb edir. Beləliklə, Facebook-un bu yeni strategiyası, platformanın gələcək inkişaf istiqamətini və istifadəçi davranışlarını dəyişdirə bilər.