Texnoloji İnkişaf
GM Çindəki LFP Monopoliyasına Qarşı Yeni Akkumulyator Zavodu ilə Çıxış Edəcək
18
Süni intellekt
Oxumaq vaxt alır?
Məqalələri dinləyə bilərsizGeneral Motors (GM), Cənubi Koreyanın LG Energy Solution şirkəti ilə birgə təsis etdiyi Ultium Cells LLC tərəfdaşlığı çərçivəsində ABŞ-ın Spring Hill, Tennessee şəhərində yerləşən akkumulyator zavodunu yeniləyəcəyini açıqlayıb. Bu yenilənmə, avtomobil istehsalçısının ucuz elektrik avtomobilləri (EV) üçün litium-dəmir-fosfat (LFP) tipli akkumulyator istehsalını artırmağı hədəfləyir.
ABŞ-da LFP istehsalını əhəmiyyətli dərəcədə artıracaq bu layihə, hazırda əsasən Çində istehsal olunan bu texnologiyanın yerli bazarda gücləndirilməsini təmin edəcək. Maraqlıdır ki, LFP texnologiyası ABŞ-da ixtira edilib və kommersiyalaşdırılıb, lakin istehsalın böyük hissəsi xaricdə həyata keçirilir.
Spring Hill zavodundakı yenidənqurma işləri 2,3 milyard ABŞ dollarına başa gələcək. Zavod 2024-cü ildə litium-ion akkumulyatorlarının nikel-mangan-kobalt (NMC) tərkibli kimyası ilə istehsalına başlamışdı. Lakin GM, 2027-ci ilin sonlarına doğru LFP akkumulyatorlarının kommersiya istehsalına keçməyi planlaşdırır.
Son illərdə avtomobil sənayesi LFP akkumulyatorlarına daha çox maraq göstərir. Bu tip akkumulyatorlar həm ucuz başa gəlir, həm də təhlükəsizlik baxımından üstünlük təşkil edir. Onların istehsalında istifadə olunan xammallar daha ucuz və geniş yayılmışdır. Bundan əlavə, LFP akkumulyatorlarının yanma riski NMC tipli akkumulyatorlara nisbətən daha azdır.
GM, elektrik avtomobilləri üçün üç istiqamətli akkumulyator strategiyası həyata keçirir. Daha uzun məsafə tələb edən modellərdə NMC akkumulyatorlarından istifadə davam etdiriləcək. Məsələn, Chevrolet Silverado EV modeli 205 kilovat-saatlıq NMC akkumulyatoru ilə 792 kilometr məsafə qət edə bilir.
Orta seqment modellər üçün GM, nikel və kobaltın miqdarını azaldan və daha ucuz, yerli mənşəli manqan ilə əvəz edən yeni litium-manqan zəngin (LMR) kimyasını inkişaf etdirib. Bu yeni kimya, LFP-dən daha çox məsafə təmin edəcək və hazırkı LFP qiymətləri ilə rəqabət aparacaq. LMR akkumulyatorlarının 2028-ci ildə bazara çıxarılması planlaşdırılır.
Daha sərfəli modellər üçün isə GM, tamamilə LFP akkumulyatorlarına keçməyi planlaşdırır. Şirkətin nümayəndəsi Andy Oury-nin sözlərinə görə, zamanla akkumulyator istehsal xərclərinin azalması ilə LFP-nin qiymətləri LMR-dən də aşağı düşə bilər. Spring Hill zavodundakı yeniliklər, LFP istehsalının 2027-ci ildə kommersiya məqsədli istifadəyə başlanmasını təmin edəcək.
Bu addım, GM-nin ABŞ daxilində daha rəqabətədavamlı və təhlükəsiz akkumulyator istehsalını genişləndirmək strategiyasının bir hissəsidir.