Texnoloji İnkişaf
Google Pixel-də böyük narazılıq: Texniki dəstək niyə çatışmazlıq yaradır?
80
Süni intellekt
Oxumaq vaxt alır?
Məqalələri dinləyə bilərsizGoogle Pixel: İstifadəçilərin texniki narazılığı
Google-un Pixel seriyalı smartfonlarının texniki dəstəyi və zəmanət xidməti ciddi narahatlıq doğurur. Bu barədə Android Authority-nin apardığı araşdırmada qeyd olunub. Reddit sosial platformasında açılan müzakirə mövzusu, Pixel istifadəçilərinin qarşılaşdığı problemlərə dair yüzlərlə şərh topladı.
Texniki dəstəyin əsas problemləri
Pixel cihazlarının sahibləri Google-un texniki dəstəyi ilə bağlı çoxsaylı şikayətlər səsləndiriblər. İstifadəçilər bildirirlər ki, cihazlarında fabrik qüsurları olmasına baxmayaraq, zəmanət daxilində təmir xidmətindən imtina edilir. Əsas səbəb olaraq cihazda fabrik qüsuru ilə əlaqəsi olmayan kiçik zədələr göstərilir.
Məsələn, istifadəçi edmeraj Reddit-də paylaşdığı şərhdə qeyd edib ki, Pixel 9 Pro modelini ekran problemi səbəbindən təmirə göndərib. Lakin ona texniki dəstək xidmətində 500 avro dəyərində təmir haqqı təklif edilib. 'Onlar fabrik qüsurunu qəbul etdilər, amma ekran üzərindəki kiçik bir ləkəni əsas gətirərək məndən təmir üçün pul tələb etdilər', deyə edmeraj bildirib.
Başqa bir istifadəçi Dramyre92 isə ekran çatışmazlığı səbəbindən cihazını təqdim edib, lakin Google ekran üzərindəki kiçik cızığı səbəb gətirərək təmirə imtina edib.
Texniki dəstəyin yanaşması istifadəçiləri məyus edir
İstifadəçilər qeyd edirlər ki, Google texniki dəstək xidmətində istifadəçinin yaratdığı kiçik zədələri əsas gətirərək zəmanət daxilindəki təmir xidmətindən imtina edir. Reddit-də iştirak edən Tr1plezer0 adlı istifadəçi deyib: 'Google, zəmanət xidmətini təmin etməkdən qaçır, ən kiçik istifadəçi səhvlərini tapıb problemi istifadəçinin üzərinə yıxır.'
İnsan təsirinin güclü nümunələri
Bu kimi hallar istifadəçilərdə emosional narazılıq yaradır və brendə olan etibarı zədələyir. Pixel cihazlarının sahibləri Google-un texniki dəstək siyasətində daha şəffaf və istifadəçi yönümlü yanaşma gözləyirlər.
Google-un texniki dəstək xidmətindəki problemlər, şirkətin istifadəçi təcrübəsinə verdiyi önəm haqqında suallar yaradır. Texnologiya nəhəngləri üçün müştəri məmnuniyyəti kritik əhəmiyyət kəsb edir və bu hallar brend imicinə mənfi təsir edə bilər.