Texnoloji İnkişaf
Həftəlik abunəliklər iOS tətbiqlərinin gəlirində üstünlük təşkil edir
43
Süni intellekt
Oxumaq vaxt alır?
Məqalələri dinləyə bilərsizYeni bir araşdırmaya görə, iOS tətbiqləri arasında həftəlik abunəliklər gəlir mənbəyi olaraq populyarlıq qazanıb və ümumi gəlirlərin 46%-ni təşkil edir. Bu nəticə tətbiq gəlir idarəetmə platforması Adapty tərəfindən hazırlanan hesabatda yer alıb. Araşdırma 11,000-dən çox tətbiqdə ümumi 1.9 milyard dollar gəliri təhlil edib. Məlum olub ki, həftəlik planlar bu il 9.5% artım göstərib, halbuki bir dəfəlik alışlar cəmi 6.3% artıb. Digər ödəniş planları, o cümlədən aylıq, illik və ömürlük abunəliklər isə azalma nümayiş etdirib.
Adapty qeyd edir ki, həftəlik planların qiymətləri də artımla müşahidə olunub. Avropa İttifaqı və ABŞ-da həftəlik abunəliklərin orta qiymətləri müvafiq olaraq 12.2% və 12.5% artaraq 8.3 və 8.1 ABŞ dollarına çatıb. Müqayisə üçün, aylıq və illik planların müxtəlif bölgələrdə fərqli artım templəri müşahidə olunub. Spotify və Canva kimi tətbiq istehsalçıları həftəlik planları bir neçə bazarda sınaqdan keçiriblər.
Hesabata əsasən, ABŞ tətbiqdaxili alışlarda 48.9% payla liderlik edir, Avropa isə 24.8% payla ikinci yerdədir. ABŞ-dan olan yükləmələr digər bölgələrlə müqayisədə 3-4 dəfə daha çox gəlir gətirir. Bütün bölgələrdə həftəlik planlar gəlirin əsas hissəsini təşkil edir. Xüsusilə, LATAM bölgəsində bu planlar gəlirin 60%-ni, MEA bölgəsində isə 53%-ni təmin edib. Avropada həftəlik planlar ən böyük gəlir mənbəyi olsa da, onların payı 38% təşkil edib.
Bununla yanaşı, həftəlik planların artması tətbiqlərin istifadəçiləri uzun müddət saxlamaq qabiliyyətinə mənfi təsir göstərir. "Artım sürətini artıran amillər eyni zamanda ömürlük dəyəri məhdudlaşdırır. Həftəlik planlar, əsasən, alətlər və ya məhsuldarlıq kimi qısa müddətli kateqoriyalarda daha çox işləyir. İstifadəçilər bu planlardan dərhal fayda əldə edir, lakin uzun müddət qalmazlar. 30-cu gündən sonra istifadədə kəskin azalma baş verir və bir ildən sonra yalnız birrəqəmli faizlər qalır. Bu itki marketinq ROI-ni səssizcə azaldır," deyə Appfigures-in qurucusu və CEO-su Ariel Michaeli bildirib.
Həftəlik planlar məhsuldarlıq və alət kateqoriyalarında daha yaxşı ömürlük dəyər təmin etsə də, Sağlamlıq və Fitness, Foto və Video kimi kateqoriyalarda illik planlar daha çox üstünlük təşkil edir. Adapty həmçinin qeyd edir ki, abunəlikdən əvvəl sınaq təklif edən tərtibatçılar müsbət nəticələr əldə ediblər. ABŞ və Avropada tətbiq istehsalçıları müvafiq olaraq 64% və 58% ömürlük dəyər artımı müşahidə ediblər.
Apple hazırda həm ABŞ, həm də Avropa İttifaqında App Store modelini dəyişdirmək üçün tənzimləyici təzyiqlə üzləşir. Lakin Adapty yaxın gələcəkdə dərhal dəyişikliklərin baş verəcəyini gözləmir. "Bu sahədəki ən böyük oyunçularla danışdıq və səmimi desək, üçüncü tərəf ödənişlərinə keçid üçün böyük bir dəyişiklik yoxdur. Konversiya azalması əksər üstünlükləri aradan qaldırır. Həmçinin, Apple-in komissiyasını qlobal miqyasda 15-20%-ə endirəcəyi haqqında da söhbətlər var. Əgər bu baş verərsə, xarici ödənişlərə keçidin dəyəri daha az əsaslandırıla bilər," deyə Adapty-nin CEO-su Vitaly Davydov bildirib.