Texnoloji İnkişaf
Intel XeSS: AMD və Nvidia texnologiyalarına qarşı yeni rəqib
17
Süni intellekt
Oxumaq vaxt alır?
Məqalələri dinləyə bilərsizIntel, qrafik kartları bazarında nisbətən yeni oyunçu olsa da, bu sahədə ciddi uğurlar əldə edib. Şirkət yalnız öz qrafik arxitekturasını sıfırdan inkişaf etdirməklə kifayətlənməyib, həm də Nvidia DLSS və AMD FSR kimi texnologiyalara cavab olaraq XeSS adlı yeni yüksəldici texnologiyanı təqdim edib. XeSS (Xe Super Sampling), Intel-in süni intellekt əsaslı yüksəldici texnologiyasıdır və bu texnologiya XMX nüvələri və qabaqcıl alqoritmlər vasitəsilə təsvirin çözünürlüyünü, kəskinliyini və ümumi vizual keyfiyyətini artırır. Bu texnologiya, xüsusilə 1440p və ya 4K görüntüləri performans itkisi olmadan əldə etmək istəyən oyunçular üçün vacibdir. XeSS, oyunları aşağı çözünürlükdə, məsələn, 1080p-də işlədərək daha yüksək təsvirə yüksəldir. Nəticədə, daha hamar kadr sürəti və daha kəskin görüntü əldə edilir. Texnologiyanın keyfiyyət, balans və performans rejimləri mövcuddur.
XeSS-i fərqləndirən əsas xüsusiyyət onun geniş uyğunluğudur. Nvidia DLSS yalnız RTX qrafik kartlarında Tensor nüvələri ilə işləyərkən, XeSS XMX nüvələri olmayan hallarda DP4A təlimat dəstini istifadə edərək adi kölgə nüvələrində işləyə bilir. Bu, XeSS-in yalnız Intel Arc qrafik kartlarına deyil, həm də bir çox AMD və Nvidia qrafik kartlarına uyğun olmasını təmin edir. Bu geniş uyğunluq, xüsusilə köhnə və ya büdcə qrafik kartlarına sahib oyunçular arasında XeSS-in daha geniş yayılmasına imkan verir.
XeSS, AMD FSR və Nvidia DLSS ilə necə müqayisə olunur? Hər bir yüksəldici texnologiyanın bir neçə versiyası olduğundan bu müqayisə asan deyil. AMD FSR-in erkən versiyaları (məsələn, 2.0 və 3.1) sadə alqoritmik texnikalardan istifadə edirdi və DLSS və XeSS-in təsvir keyfiyyətini əldə etməkdə çətinlik çəkirdi. AMD-nin son versiyası olan FSR 4.0 daha inkişaf etmişdir, lakin yalnız Radeon RX 9000 seriyalı qrafik kartlarında işləyir. Nvidia DLSS, vizual keyfiyyət və hərəkət aydınlığı baxımından lider mövqedədir, xüsusilə DLSS 3.5 və daha yeni versiyalarda. Bununla belə, XeSS 1.3, bəzi oyunlarda, xüsusilə aşağı çözünürlüklərdə (1440p kimi), FSR-in köhnə versiyalarını (3.1 və ya daha əvvəlki) üstələyə bilər. "Rachet & Clank: Rift Apart" kimi oyunlarda daha kəskin təsvirlər və daha az hərəkət artefaktları təqdim edir. Bununla belə, "Ghost of Tsushima" kimi oyunlarda FSR 3.1 üstünlük təşkil edir.
Intel-in Arc qrafik kartları hələ də inkişaf mərhələsində olsa da, bəzi oyunlar artıq XeSS-in ən son versiyası olan XeSS 2.0-i tətbiq edib. Bu versiya, Intel-in yaxınlaşan Battlemage qrafik kartı seriyası ilə birlikdə elan edilib. "F1 2024", "Diablo IV" və "Assassin's Creed: Shadows" kimi oyunlar erkən tətbiq edənlərdəndir. XeSS 2.0 hazırda 19-dan çox oyunda mövcuddur və XeSS-i dəstəkləyən oyunların ümumi sayı 200-dən artıqdır. Yeni nəsil versiya, kadr nəsli və aşağı gecikmə təkmilləşdirmələri ilə DLSS 4 və FSR 4.0 proqram yığmaları ilə rəqabətə daha da yaxınlaşa bilər. Bununla belə, Intel-in qarşısında duran ən böyük maneə bazar payıdır. Intel qrafik kartlarının az yayılması səbəbindən inkişafçılar XeSS üçün optimallaşdırma etməkdə maraqlı deyillər. Lakin Intel-in açıq mənbə yanaşması ona gözlənilməz üstünlük verir; onun texnologiyası köhnə AMD və Nvidia qrafik kartlarında da vizual keyfiyyəti artıraraq oyunçular və studiyalar üçün daha cəlbedici olur.