Süni İntellekt
McDonald's 2027-ci ilə qədər süni intellektə yatırımlarını artıracaq
32
Süni intellekt
Oxumaq vaxt alır?
Məqalələri dinləyə bilərsizMcDonald's şirkəti 2027-ci ilə qədər süni intellekt sahəsindəki investisiyalarını ikiqat artırmağı və Hindistanı bu texnologiyaların idarəolunması, mühəndislik və platforma memarlığı üzrə əsas qlobal mərkəzə çevirməyi planlaşdırır. Bu barədə şirkətin Qlobal Biznes Xidmətləri əməliyyatları rəhbəri Deşant Kaila Hyderabadda keçirilən tədbirin kənarında verdiyi müsahibədə bildirib.
McDonald's 1996-cı ildən Hindistanda fəaliyyət göstərir və ölkə üzrə yüzlərlə restoran idarə edir. Şirkət son dövrlərdə Hyderabadda ABŞ-dan kənardakı ən böyük qlobal ofisini qurmaq məqsədilə yeni bir mərkəz açıb. Bu mərkəz Hindistanın strateji əhəmiyyətini daha da artırır.
Hazırda McDonald's 400 restoranda sifarişləri süni intellekt vasitəsilə yoxlayaraq, müştəriyə çatdırılmadan əvvəl mümkün səhvlərin qarşısını almağa çalışır. Şirkət bu texnologiyanı 2027-ci ilə qədər dünya üzrə 40,000 restorana tətbiq etməyi hədəfləyir. Şirkətin texnologiya rəhbəri Durqa Prakaş bu barədə məlumat verərək, süni intellektin şirkət üçün əhəmiyyətli olduğunu vurğulayıb.
McDonald's həmçinin süni intellekti satışların proqnozlaşdırılması, qiymətlərin müəyyənləşdirilməsi, məhsul performansının təhlili və fərdiləşdirilmiş mobil tətbiqlərin hazırlanmasında istifadə edir. Bu texnologiyalar şirkətin ümumi fəaliyyətini daha da səmərəli etməyə yönəlib.
Deşant Kaila bildirib ki, Hindistan strategiyası əsasən süni intellekt komandalarının qurulmasına yönəlsə də, investisiyalar daha çox texnologiya və alətlərə fokuslanacaq. Bununla yanaşı, kadr artımı prioritet olmayacaq. Şirkət Polşada da Hindistan və Meksikadakı kimi bir qlobal ofis açmaq üçün danışıqlar aparır.
Bu ilin əvvəlində Hindistanın Telangana ştatı açıqlamışdı ki, McDonald's Hyderabadda 2,000 nəfərin çalışacağı qlobal bacarıq mərkəzi quracaq. Hindistanın bu cür qlobal bacarıq mərkəzləri əvvəllər daha çox ucuz işçi qüvvəsi ilə xarici şirkətlərə xidmət göstərsə də, son illərdə əməliyyat, maliyyə və tədqiqat sahələrində ana şirkətləri üçün strateji dəstək mərkəzinə çevrilib.