McDonald's AI Reklamını Niderlandda Niyə Geri Çəkməli Oldu? - Tech Xəbər

McDonald's AI Reklamını Niderlandda Niyə Geri Çəkməli Oldu?

Link kopyalandı

65

Bu gün, 13:11

Süni intellekt

Oxumaq vaxt alır?

Məqalələri dinləyə bilərsiz

Süni intellektlə hazırlanan reklam geri çəkildi

McDonald's Niderland süni intellektlə hazırlanmış Milad reklamını yayımlandıqdan üç gün sonra, 9 dekabrda geri çəkdi. 45 saniyəlik reklam 6 dekabrda McDonald's Niderlandın YouTube kanalında paylaşılmışdı. Reklamda bayram dövründə baş verə biləcək çətin anlar göstərilir və "ilin ən dəhşətli vaxtı" şüarı ilə McDonald's restoranlarında vaxt keçirməyin daha yaxşı olduğu vurğulanırdı.

Reklam izləyicilər tərəfindən ciddi tənqidlərə məruz qaldı. Sosial mediada istifadəçilər reklamı "dəhşətli" və "qəribə" adlandıraraq, süni intellektlə yaradılmış personajların qeyri-təbii görünüşünü və videonun "pis montaj" edildiyini qeyd etdilər. Bir izləyici isə onu "bu ilin ən pis reklamı" kimi xarakterizə etdi.

Süni intellekt yaradıcılığı necə dəyişir?

Reklamın tənqid edilməsinin əsas səbəblərindən biri yaradıcılıq sahəsində süni intellektin rolunun artması ilə bağlı narahatlıqlar idi. Bir Instagram istifadəçisi belə yazıb: "Heç bir aktyor, heç bir kamera qrupu... Film çəkilişinin gələcəyi budur – və bu, çox pisdir."

Tənqidlərə baxmayaraq, reklamın yaradıcıları – TBWA\Neboko və ABŞ-dakı The Sweetshop şirkətləri – layihəni müdafiə ediblər. The Sweetshop şirkətinin baş icraçı direktoru Melanie Bridge bildirib ki, reklamın istehsalı yeddi həftə çəkib və bu müddətdə komanda "minlərlə çəkiliş" edib, onları ənənəvi film istehsalı kimi redaktə ediblər. O, "Bu, sadəcə süni intellekt hiyləsi deyildi. Bu, bir film idi," deyə vurğulayıb.

Süni intellektlə hazırlanan reklamlar artmaqdadır

Böyük brendlər, xüsusilə də Milad kampaniyalarında, süni intellektlə hazırlanmış reklamların istifadəsini artırır. Coca-Cola artıq ikinci dəfə süni intellektlə hazırlanmış Milad reklamını yayımlayıb və bu reklam sosial mediada müsbət rəylər toplayıb. Lakin Valentino kimi digər brendlər də oxşar texnologiyalardan istifadə etdikləri üçün tənqidlərə məruz qalıblar. Valentino-nun süni intellektlə hazırladığı çanta reklamı izləyicilər tərəfindən "ucuz" və "tənbəl" adlandırılıb.

McDonald's Niderland isə BBC News-a verdiyi açıqlamada bu hadisənin süni intellektin effektiv istifadəsini araşdırmaq üçün "önəmli bir dərs" olduğunu bildirib. Şirkət reklamın bayram dövründə baş verə biləcək stresli anları əks etdirmək məqsədilə hazırlandığını qeyd edib.

İnsanlar və texnologiya: gələcək necə formalaşacaq?

Süni intellektlə hazırlanmış reklamlar yaradıcılıq sahəsində böyük dəyişikliklərə səbəb olur. Bu, həm texnologiyanın imkanlarını, həm də onun insanlar üzərində yarada biləcəyi təsirləri müzakirəyə açır. Lakin bu texnologiyanın gələcəkdə yaradıcı sahələrdə necə istifadə ediləcəyi hələ də sual altındadır.

Link kopyalandı

Bir istifadəçi, ChatGPT-ni kalkulyatorda işə salmağı bacarıb! (VİDEO)