MENA bölgəsində saxta iş elanları: İş axtaranlar üçün yeni təhlükə - Tech Xəbər

MENA bölgəsində saxta iş elanları: İş axtaranlar üçün yeni təhlükə

2
Link kopyalandı

118

Bu gün, 16:52

Süni intellekt

Oxumaq vaxt alır?

Məqalələri dinləyə bilərsiz

Saxta iş elanları ilə bağlı yeni təhlükə

MENA bölgəsində (Orta Şərq və Şimali Afrika) genişmiqyaslı saxta iş elanları kampaniyası aşkarlanıb. Bu fırıldaqçılıq dalğası, bölgədə uzaqdan işə olan tələbatın artmasından sui-istifadə edərək insanların şəxsi məlumatlarını və maliyyə resurslarını ələ keçirməyi hədəfləyir.

Kampaniyanın miqyası

Tədqiqatçıların məlumatına görə, 2025-ci ildə bu fırıldaqçılar tərəfindən 1500-dən çox saxta reklam yayımlanıb. Əsas hədəflər arasında Misir, Körfəz ölkələri, Əlcəzair, Tunis, Mərakeş, İraq və İordaniya kimi ölkələr var. Bu elanlar yerli dillərdə, yerli valyutalarda və tanınmış brend simvollarından istifadə etməklə hazırlanır ki, bu da onların daha inandırıcı görünməsini təmin edir.

Fırıldaq necə işləyir?

Saxta iş elanları əsasən Facebook, Instagram və TikTok kimi sosial şəbəkələrdə yayımlanır. Reklamlar tanınmış e-ticarət platformalarını, bankları və ya dövlət qurumlarını təqlid edir. İstifadəçilər bu elanlara cavab verdikdə, söhbət tez bir zamanda WhatsApp və ya Telegram kimi şəxsi mesajlaşma tətbiqlərinə köçürülür. Burada qurbanlardan işə qəbul və ya qeydiyyat adı altında şəxsi və maliyyə məlumatları tələb olunur. Daha sonra, yüksək gəlirli 'tapşırıqlara' çıxış əldə etmək üçün pul yatırmaq tələb olunur. Başlanğıcda kiçik ödənişlər edilərək inam yaradılır, lakin sonradan əlaqə kəsilir.

İstifadəçilərə və platformalara təsiri

Bu fırıldaqçılıq kampaniyaları tanınmış qurumlara olan inamdan və sosial media reklamlarının aşağı qiymətindən istifadə edir. Adətən, gündəlik 10-170 dollar arasında gəlir vəd edən bu elanlar, maliyyə baxımından çətin vəziyyətdə olan insanları cəlb edir. 'Bu, sadəcə ayrı-ayrı elanlar deyil, koordinasiyalı, çoxmərhələli bir əməliyyatdır,' deyə Group-IB xəbərdarlıq edir.

Müdafiə yolları

Araşdırma qrupu bu cür təhlükələrə qarşı istifadəçilərə daha ehtiyatlı olmağı, maliyyə və şəxsi məlumatları təsdiqlənməmiş işəgötürənlərlə paylaşmamağı tövsiyə edir. Şirkətlərə isə iş elanlarının təsdiqlənməsi üçün daha sərt qaydalar tətbiq etmək, brend təqlidlərini izləmək və istifadəçiləri xəbərdar etmək üçün çoxdilli maarifləndirmə kampaniyaları keçirmək tövsiyə olunur.

2
Link kopyalandı