Robinson R22-ni Uçurmağın Çətinlikləri və Təkmilləşdirilməsi - Tech Xəbər

Robot və Cihazlar

Robinson R22-ni Uçurmağın Çətinlikləri və Təkmilləşdirilməsi

17
Link kopyalandı

26

06.07.2025, 20:00

Süni intellekt

Oxumaq vaxt alır?

Məqalələri dinləyə bilərsiz

Robinson R22 helikopteri, kiçik ölçüsünə baxmayaraq, pilotlar üçün ciddi çətinliklər yaradan bir hava vasitəsidir. İlk baxışdan sadə görünən bu yüngül helikopter, əslində, idarə edilməsi çətin olan xüsusiyyətləri ilə tanınır. Helikopterin dizaynı və texniki xüsusiyyətləri onu uçurarkən təcrübəli pilotları belə sınayır.

Robinson R22-nin idarə olunmasının çətinliyi, onun aşağı ətalətli rotor sistemindən qaynaqlanır. Bu sistem motor dayanması zamanı sürəti sürətlə itirə bilir, bu da pilotları ani reaksiya verməyə məcbur edir. Əgər pilot vaxtında "avtorotasiya" rejiminə keçə bilməsə, rotorun sürəti bərpaolunmaz şəkildə azalır. İlk illərdə bu xüsusiyyət qəzaların daha çox baş verməsinə səbəb olmuşdur. Daha sonra rotor bıçaqlarına əlavə edilmiş ağırlıqlar kimi kiçik təkmilləşdirmələr bu problemi qismən aradan qaldırmağa kömək etmişdir.

Bundan əlavə, R22-nin idarə edilməsi yalnız texniki bacarıqlardan asılı deyil; pilotun fiziki uyğunluğu da böyük rol oynayır. Əgər pilot hündür və ya geniş çiyinliyə malikdirsə, kokpit dar görünə bilər. Bu isə rahatlığı azaldır və həssas hərəkətləri yerinə yetirməyi çətinləşdirir. Daha ağır çəkili pilotlar isə yanacaq miqdarını azaltmalı və ya təlimatçısız uçmalı olur ki, çəki limitlərinə uyğun gəlsinlər. Helikopterin idarəetmə sistemi də unikaldır; mərkəzi çubuq yerinə T-bar idarəetmə sistemi istifadə olunur, bu da bəzi pilotlar üçün alışqanlıq tələb edir.

Təhlükəsizlik və Texnologiyanın Təkmilləşdirilməsi

Robinson R22 ilə bağlı erkən dövrlərdəki qəzalar istehsalçıları xüsusi təhlükəsizlik kursları təşkil etməyə təşviq etdi. 1982-ci ildə başlanan bu kurslar ilk növbədə təlimatçılar üçün nəzərdə tutulmuşdu. Daha sonra bu proqram genişləndi və Robinson Helikopter Pilot Təhlükəsizlik Kursu adını aldı. Bu kurs yalnız R22-ni deyil, həm də R44 və R66 Turbine modellərini əhatə edir. İndiyə qədər ABŞ-da 21,000-dən çox pilot bu kursu tamamlamış, beynəlxalq səviyyədə isə daha çox pilot təlim keçmişdir.

1990-cı illərin əvvəllərində Robinson rotor sürətini idarə etməyi asanlaşdıran yeni bir rotor RPM tənzimləyicisi təqdim etdi. Bu texnologiya rotor sürətinin idarə edilməsini daha sadə hala gətirdi və turbin helikopterlərindəki idarəetməyə bənzər şəkildə işləyirdi. Təhlükəsizlik kursları və texnoloji yeniliklərin birləşməsi nəticəsində qəza halları azaldı. ABŞ Federal Aviasiya İdarəsi (FAA) 1995-ci ildə R22 və R44 modellərini idarə edən pilotlar üçün xüsusi təlim keçməyi məcburi etdi. Həmin il yeni helikopterlər üçün RPM tənzimləyicisi standart avadanlıq olaraq təyin edildi və mövcud modellərə də quraşdırıldı.

Robinson-un kiçik helikopterləri ilə bağlı son böyük yenilik 1996-cı ildə təqdim edilən R22 Beta II modeli oldu. Bu model, yüksək temperatur və yüksək hündürlük şəraitində performansı yaxşılaşdırmaq üçün 180 at gücünə malik Lycoming O-360 mühərriki ilə təchiz edilmişdir. Bu model indiyə qədər istifadə edilməkdədir və geniş populyarlıq qazanmışdır.

17
Link kopyalandı

Bir istifadəçi, ChatGPT-ni kalkulyatorda işə salmağı bacarıb! (VİDEO)