Robot Taksilər Velosipedçilər Üçün Təhlükədir, yoxsa Yeni Dost? - Tech Xəbər

Robot Taksilər Velosipedçilər Üçün Təhlükədir, yoxsa Yeni Dost?

3
Link kopyalandı

99

Dünən, 20:47

Süni intellekt

Oxumaq vaxt alır?

Məqalələri dinləyə bilərsiz

Los-Ancelesdə Velosipedçilərin Çətinlikləri

Los-Anceles, avtomobillərin hakim olduğu bir şəhərdir. Şəhərdəki velosiped yollarının zəifliyi və təhlükəsiz keçidlərin olmaması velosipedçilər üçün ciddi problemlər yaradır. Milli velosiped təşkilatının hesabatına görə, Los-Ancelesin velosiped infrastrukturu ölkə üzrə 1136-cı yerdədir. Bu çatışmazlıqların ölümcül nəticələri var; bu il şəhərdə velosiped sürərkən ən azı 12 nəfər həyatını itirib.

Robot Taksi: Yeni Ümidlər

Velosipedçilər arasında sürücüsüz avtomobillərə münasibət dəyişir. BikeLA təşkilatının direktoru Eli Akira Kaufman, Waymo şirkətinin robot taksilərindən razıdır. O deyir ki, bu avtomobillər yorğun, sərxoş və ya aqressiv sürücülərdən fərqli olaraq daha təhlükəsiz hərəkət edir. ‘Robot taksilər mənim narahatlıq siyahımda aşağıda yer alır. İnsan sürücülərə daha çox diqqət yetirirəm,’ deyə Kaufman bildirir.

Waymo-nun son məlumatlarına görə, onların avtomobilləri insanların idarə etdiyi maşınlara nisbətən piyadaları və velosipedçiləri yaralayan qəzaların sayını müvafiq olaraq 92% və 78% azaldır. Bu statistikalar bəzi velosipedçiləri texnologiyaya daha açıq yanaşmağa vadar edir. BikeHouston təşkilatının direktoru Joe Cutrufo deyir: ‘Heç kim düşünmür ki, sürücülərin aradan qaldırılması bütün yol təhlükəsizlik problemlərini həll edəcək. Amma sürətli nəticələr gətirə biləcək həll yollarına açıq olmalıyıq.’

Şəhər İnfrastrukturunda Dəyişikliklər

Velosiped təşkilatları sürücüsüz avtomobil şirkətlərinin velosipedçilərlə əməkdaşlıq etməsini müsbət qiymətləndirir. Waymo və Zoox kimi şirkətlər velosiped təşkilatlarının tədbirlərində iştirak edir, mühəndisləri ilə görüşlər təşkil edir və hətta maliyyə dəstəyi göstərir. Waymo, Vaşinqtonda keçirilən Milli Velosiped Zirvəsini sponsorlamaqla yanaşı, yerli velosiped təşkilatlarına da yardım edir.

CalBike təşkilatının direktoru Kendra Ramsey qeyd edir ki, bu şirkətlər texnologiyalarını velosipedçilərin ehtiyaclarına uyğunlaşdırmağa çalışır. Waymo-nun nümayəndəsi Arielle Fleisher bildirir: ‘Biz texnologiyamızla yanaşı, velosiped təşkilatları ilə əməkdaşlıq edərək onların fikirlərini məhsulumuza və araşdırmalarımıza inteqrasiya edirik.’

Mübahisələr və Çətinliklər

Bununla belə, bəzi velosipedçilər sürücüsüz avtomobillərin şəhər həyatında yaratdığı problemlərə diqqət çəkir. San-Fransiskoda velosiped təşkilatları, bu texnologiyanın avtomobil asılılığını artırdığını iddia edərək etiraz edir. Waymo-nun robot taksilərinin velosiped yollarında sərnişinləri götürüb düşürməsi kimi halların təhlükə yaratdığı da vurğulanır.

Austin şəhərində isə velosipedçilər bu texnologiyanın ictimai nəqliyyat, piyada və velosiped yollarına diqqəti yayındıra biləcəyindən narahatdır. Texas Nəqliyyat Departamenti hətta bir velosiped yolunu sürücüsüz avtomobillər üçün koridora çevirmək planını təklif etmiş, lakin sonradan geri çəkmişdi.

Gələcəyə Baxış

Velosipedçilər sürücüsüz avtomobillərin tam həll yolu olmadığını qəbul edir, lakin bu texnologiyanın təhlükəsizliyi artırmaq potensialını görürlər. Los-Ancelesdə Kaufman ümid edir ki, bu şirkətlər daha təhlükəsiz küçələr üçün daha aktiv şəkildə müdafiə edəcək. ‘İdeal odur ki, onlar insanların həyatını yaxşılaşdıran küçə dizaynlarını dəstəkləsinlər,’ deyə o vurğulayır.

3
Link kopyalandı

Bir istifadəçi, ChatGPT-ni kalkulyatorda işə salmağı bacarıb! (VİDEO)