ServiceNow-un Vibe Kodlama ilə iş axını inqilabı - Tech Xəbər

Süni İntellekt

ServiceNow-un Vibe Kodlama ilə iş axını inqilabı

35
Link kopyalandı

44

15.09.2025, 05:55

Süni intellekt

Oxumaq vaxt alır?

Məqalələri dinləyə bilərsiz

ServiceNow şirkəti, Zurich buraxılışı ilə süni intellektin (SI) tətbiqini genişləndirmək və müəssisələr üçün iş axınlarını avtomatlaşdırmaq məqsədilə yeni vasitələr təqdim edib. Bu yeniliklər arasında təbii dil vasitəsilə proqram tərtibatı, yüksək səviyyəli təhlükəsizlik konsolları və tam avtonom iş axını avtomatizasiyası yer alır.

Təbii dil ilə proqram tərtibatı: Vibe Kodlama

Vibe Kodlama, sadə ingilis dili ilə verilən komandalar vasitəsilə müəssisə tətbiqlərinin yaradılmasına imkan verir. ServiceNow-un yeni Build Agent adlı aləti, “HR, IT və Təsisat şöbələrinə vəzifələr təyin edən tətbiq yarat” kimi bir əmri qəbul edib, tam funksional bir sistem yarada bilir. Bu sistemlər dəqiqələr ərzində hazırlanır, test edilir və istehsalata verilir.

Bundan əvvəl ServiceNow aşağı kodlu proqramlaşdırma imkanları təklif edirdi. Lakin yeni Build Agent, versiya idarəetməsi və uyğunluq yoxlamaları kimi əlavə funksiyaları da təmin edir. Bu, proqramın həm təhlükəsizliyini, həm də idarəedilməsini asanlaşdırır.

Təhlükəsizlik üçün yeni konsollar

Zurich buraxılışı ilə ServiceNow, Machine Identity Console və Vault Console adlanan iki yeni təhlükəsizlik konsolu təqdim edib. Machine Identity Console, API bağlantılarını izləyir və yüksək riskli inteqrasiyaları avtomatik olaraq işarələyir. Məsələn, 100 gündən çox passiv olan hesabları aşkar edir və zəif autentifikasiya metodlarını müəyyən edir.

Vault Console isə həssas məlumatları avtomatik olaraq tanıyır və qoruma siyasətlərini tətbiq edir. Bu alət, süni intellekt agentlərinin məlumatlara çıxışını da idarə edir. Amanda Grady, bu konsolların müəssisələrə SI tətbiqlərini təhlükəsiz şəkildə genişləndirməyə kömək etdiyini vurğulayıb.

Rəqabət üstünlüyü və bazar mövqeyi

ServiceNow, Microsoft və Salesforce kimi platform nəhənglərinə birbaşa rəqib olaraq, öz 20 illik müəssisə iş axını məlumat bazası ilə fərqlənir. Bu məlumat bazası, SI agentlərinin iş kontekstini avtomatik başa düşməsinə imkan verir. Şirkət, həmçinin avtomatlaşdırma imkanlarını genişləndirərək müəssisələrin iş səmərəliliyini artırmağa çalışır.

ServiceNow-un AI Platformunun baş vitse-prezidenti Nirankush Panchbhai, "Biz müştərilərin bu gün yaşadığı səmərəsizlikləri agentik ssenarilər vasitəsilə həll etmək istəyirik," deyə bildirib.

Nəticə

Zurich buraxılışı, ServiceNow-un müəssisələrə SI tətbiqlərini geniş miqyasda tətbiq etməyə kömək etmək strategiyasını gücləndirir. Platformanın inteqrasiya sadəliyi və inkişaf sürəti, platform konsolidasiyasını seçən müəssisələr üçün cəlbedici bir seçim yaradır. Müəssisələr, fərqli alətlərdən istifadə etməklə çətin inteqrasiya prosesləri ilə üzləşməkdənsə, ServiceNow-un vahid yanaşmasını seçə bilərlər.

35
Link kopyalandı

Bir istifadəçi, ChatGPT-ni kalkulyatorda işə salmağı bacarıb! (VİDEO)