ServiceNow və Veza: 1 Milyard Dollarlıq Razılaşma Texnologiyada Nələri Dəyişəcək? - Tech Xəbər

İnnovasiya və Startaplar

ServiceNow və Veza: 1 Milyard Dollarlıq Razılaşma Texnologiyada Nələri Dəyişəcək?

Link kopyalandı

128

01.12.2025, 22:37

Süni intellekt

Oxumaq vaxt alır?

Məqalələri dinləyə bilərsiz

ServiceNow Veza ilə razılaşma yolunda

ServiceNow, kimlik təhlükəsizliyi sahəsində fəaliyyət göstərən Veza startapını 1 milyard dollardan çox məbləğə almaq üzrədir. Bu addım, süni intellekt agentlərinin müəssisə daxilindəki fəaliyyətini və məlumatlara çıxışını daha təhlükəsiz idarə etmək üçün atılır.

Razılaşmanın məqsədi

Veza-nın texnologiyası, müəssisə sistemlərində icazələri xəritələndirərək kimlərin, hansı tətbiqlərin və süni intellekt agentlərinin hansı məlumatlara çıxışı olduğunu göstərə bilir. Bu, ServiceNow-un süni intellekt agentlərinin icazələrini daha yaxşı idarə etmək və təhlükəsizlik qaydalarına uyğunlaşdırmaq üçün əhəmiyyətli bir addımdır.

Mövcud vəziyyət və əvvəlki satınalma

ServiceNow, mart ayında Moveworks-u 2.85 milyard dollara alaraq platformasına süni intellekt köməkçiləri və müəssisə axtarış imkanları əlavə etmişdi. Veza-nın alınması isə süni intellekt sistemlərinin məlumatlara çıxışını idarə etmək üçün lazımi kimlik təhlükəsizlik qatını təmin edəcək.

Süni intellekt agentlərinin idarəsi

ServiceNow mart ayında IT, HR, müştəri xidməti və təhlükəsizlik əməliyyatlarında minlərlə süni intellekt agentini işə saldığını bildirmişdi. Bu agentlərin müstəqil fəaliyyətləri müəssisələrdə onların icazələrini və təhlükəsizlik qaydalarına uyğunluğunu anlamaq üçün təzyiq yaradır. HFS Research-dən Akşat Tyagi deyir ki, 'ServiceNow süni intellekt agentlərinin yalnız söhbət etməsini deyil, müəssisə daxilində əhəmiyyətli fəaliyyətlər göstərməsini təmin etməyə çalışır.'

Maşın identifikasiyası problemi

Veza-nın texnologiyası, süni intellekt agentləri, API inteqrasiyaları və avtomatlaşdırılmış iş axınları tərəfindən yaradılan xidmət hesablarını və identifikasiyaları idarə edir. Şirkət, 20 milyarddan çox icazəni idarə edir və Blackstone, Expedia, Workday kimi müştərilərə xidmət göstərir.

Müştəri inteqrasiyası və dəyişikliklər

ServiceNow və Veza-nın birləşməsi, müştərilər üçün ciddi dəyişikliklər gətirə bilər. İndiyə qədər ayrı sistemlər kimi işləyən platformalar birləşdirildikdə, süni intellekt agentləri Veza-nın icazə məlumatlarını birbaşa sorğulaya və icazə siyasətlərini tətbiq edə biləcək. Bununla belə, Tyagi qeyd edir ki, bu inteqrasiya dərhal baş verməyəcək və müştərilərin lisenziyalaşma modellərində dəyişikliklər ola bilər.

Bazara təsir

Bu razılaşma, ServiceNow-u süni intellekt güclü müəssisə platformaları sahəsində rəqiblərindən üstün edə bilər. Salesforce, Microsoft və Oracle kimi şirkətlər süni intellekt agentləri təqdim etsələr də, heç biri kimlik təhlükəsizliyini ön planda tutaraq bu cür tam birləşmiş platforma yaratmayıb. Tyagi deyir ki, 'Bu razılaşma kimlik təhlükəsizliyi bazarını sarsıdacaq, çünki dərin icazə məlumatlarını böyük bir platformaya inteqrasiya edir.'

Link kopyalandı

Bir istifadəçi, ChatGPT-ni kalkulyatorda işə salmağı bacarıb! (VİDEO)