Süni İntellekt
Startaplar üçün AI məhsullarından gəlir əldə etmək yolları
44
Süni intellekt
Oxumaq vaxt alır?
Məqalələri dinləyə bilərsizSüni İntellektdə Reklamlar: Yeni Gəlir Modeli
Koah adlı startap, süni intellekt tətbiqlərində reklam vasitəsilə gəlir əldə etmə ideyasını həyata keçirir. Şirkət, xüsusilə ABŞ xaricində geniş istifadəçi bazasına malik olan tətbiqlər üçün effektiv reklam həlləri təqdim etməyi hədəfləyir.
İstifadəçi Bazasının Genişlənməsi
Koah-ın həmtəsisçisi və icraçı direktoru Nik Baird, süni intellekt tətbiqlərinin ilkin mərhələdə daha varlı və peşəkar istifadəçilərə yönəldiyini, lakin bu modelin qlobal miqyasda davamlı olmadığını vurğulayıb. “Bir çox tətbiq Latın Amerikası kimi regionlarda milyonlarla istifadəçiyə çatır, lakin bu istifadəçilər aylıq 20 dollar ödəmirlər,” deyə o bildirib. Buna görə də, Koah reklamlar vasitəsilə bu boşluğu doldurmağı planlaşdırır.
Uğurlu Reklam Tətbiqləri
Koah artıq AI assistenti Luzia, valideynlər üçün Heal tətbiqi, tələbə araşdırma vasitəsi Liner və yaradıcılıq platforması DeepAI kimi tətbiqlərdə reklamlar yerləşdirir. Reklamlar istifadəçilərin sorğularına uyğun olaraq seçilir. Məsələn, bir istifadəçi startap strategiyaları haqqında məsləhət istədikdə, UpWork-dən müvafiq bir reklam göstərilə bilər.
Effektivlik və Gəlir
Şirkət reklamların effektivliyini artırmaq üçün yeni yanaşmalar tətbiq edir. Nik Baird bildirib ki, Koah-ın reklamları kliklənmə faizini 7.5%-ə çatdırıb və ilk 30 gün ərzində tərəfdaşlarına 10000 dollar gəlir qazandırıb. Reklamların istifadəçi təcrübəsinə mənfi təsir etməməsi də əsas hədəflərdən biridir.
İnvestisiya və Gələcək Planlar
Koah-ın ilkin investisiyası Forerunner şirkəti tərəfindən həyata keçirilib. İnvestorlar, süni intellektdə yalnız abunəlik modelinin kifayət etmədiyini və reklamların gələcəkdə əsas gəlir mənbələrindən biri olacağını düşünürlər. Forerunner tərəfdaşı Nikol Conson bildirib ki, “Koah istehlakçı süni intellekt xidmətləri üçün vacib monetizasiya təbəqəsini yaradır.”
Süni İntellektdə Reklamların Rolu
Koah-a görə, süni intellekt söhbətləri reklam ekosistemində niyyət mərhələsini əhatə edir. İstifadəçilər süni intellektdən tövsiyələr alır, lakin alış-veriş üçün hələ də Google kimi platformalara müraciət edirlər. Koah-ın məqsədi istifadəçilərin bu niyyətlərini düzgün şəkildə yönləndirməkdir.
Nik Baird bu yanaşmanı belə izah edir: “Məsələ sadəcə olaraq AI-də bir ekran reklamı göstərmək deyil. Əsas sual budur: istifadəçi nə axtarır və onu necə təmin edə bilərik?”