Texnoloji İnkişaf
Süni intellekt artıb, amma şirkətlər hələ qazanc görmür
26
Süni İntellekt
Oxumaq vaxt alır?
Məqalələri dinləyə bilərsizSüni İntellektdən Geniş İstifadə, Amma Nəticələr Zəifdir
Süni intellekt (Sİ) artıq bir çox işçinin gündəlik iş həyatının ayrılmaz hissəsinə çevrilib. Atlassian şirkətinin apardığı son araşdırmaya görə, ötən il ərzində fərdi işçilər arasında Sİ istifadəsi ikiqat artıb və texnologiyanı 'lazımsız' hesab edənlərin sayı 78% azalıb.
Bu rəqəmlər Sİ-in iş mühitində inqilab yaratdığını göstərməli idi. Lakin faktlar fərqli bir mənzərə təqdim edir. Araşdırmaya görə, təşkilatların 96%-i Sİ-in təşkilati səmərəlilik, innovasiya və iş keyfiyyətində 'dramatik irəliləyiş' təmin etmədiyini bildirir.
“Yalnız Əlavə Bəzəklər”
Araşdırmaya qatılan rəhbər şəxslərin yalnız 3%-i Sİ-in təşkilati effektivliyə 'transformativ dəyişiklik' gətirdiyini qeyd edib. İş proseslərində 'köklü dəyişiklik' olmadığını deyən respondentlərdən biri bildirib: 'Komandalar eyni qaydada işləməyə davam edir, sadəcə bəzi əlavə bəzəklərlə.'
Bundan əlavə, Sİ-nin təhlükəsizlik problemləri yaratdığı da nəzərə çarpır. Məsələn, ötən ay yayımlanan bir araşdırmada respondentlərin 43%-i Sİ alətləri ilə təşkilat məlumatlarını paylaşdıqlarını etiraf edib.
Həqiqət və Həddindən Artıq Şişirdilmiş Gözləntilər
Atlassian-ın araşdırması 12000 işçi və 180 iri şirkət rəhbəri arasında aparılıb. Nəticələr göstərir ki, texnologiya şirkətlərinin illərdir vəd etdiyi 'işgüzar inqilab' reallıqdan uzaqdır. OpenAI, Microsoft və Google kimi şirkətlər Sİ-in işçiləri təkrarlanan və mənasız işlərdən azad edərək, daha yaradıcı tapşırıqlara yönəldəcəyini deyirdi. Amma nəticələr bunun əksini göstərir.
Məsələn, MIT tərəfindən avqust ayında yayımlanan bir araşdırmada bizneslərin 95%-nin daxili Sİ təşəbbüslərinin hər hansı əhəmiyyətli nəticə vermədiyi qeyd olunub.
Uğurun Açarı: Koordinasiya və Eksperimentasiya
Atlassian-ın tədqiqatı uğurlu şirkətlərin Sİ-dən necə faydalandığına dair maraqlı məqamları ortaya qoyur. Qazanclı nəticələr əldə edən şirkətlər Sİ-i fərdi işçilər və komandalar arasında 'körpü' kimi istifadə edir. Bu şirkətlərdə texnologiya komanda işini daha səmərəli edir, hədəflərə uyğun fəaliyyətləri asanlaşdırır və işçiləri ortaq məqsədlər ətrafında birləşdirir.
Atlassian-ın məsləhəti odur ki, şirkətlər həm yuxarıdan-aşağıya, həm də aşağıdan-yuxarıya yanaşmaları birləşdirməlidir. Yəni, Sİ-in tətbiqi mərkəzləşdirilmiş platforma vasitəsilə idarə olunmalı, eyni zamanda, fərdi işçilərə texnologiyanı öz iş üslublarına uyğunlaşdırmaq üçün sərbəstlik verilməlidir.
MIT-nin araşdırması da bunu təsdiqləyir: Təkcə yuxarıdan-aşağıya yanaşma ROI (investisiyalardan gəlir) əldə etməkdə maneələr yaradır.
Nəticə
Süni intellektin təşkilati uğurlara təsiri hələ də ziddiyyətlidir. Şirkətlər texnologiyanı koordinasiya və eksperiment üçün effektiv vasitəyə çevirməyi bacardıqda, onun real faydalarını görə bilərlər. Amma həddindən artıq şişirdilmiş gözləntiləri reallıqla tarazlaşdırmaq hələ də əsas çağırış olaraq qalır.