Süni intellekt startapların GTM strategiyasını necə dəyişir? - Tech Xəbər

İnnovasiya və Startaplar

Süni intellekt startapların GTM strategiyasını necə dəyişir?

Link kopyalandı

164

29.11.2025, 18:48

Süni intellekt

Oxumaq vaxt alır?

Məqalələri dinləyə bilərsiz

Süni intellekt bazara çıxışı necə dəyişir?

Startaplar üçün bazara çıxış strategiyası (GTM) illərdir ənənəvi üsullarla həyata keçirilirdi. Lakin süni intellekt bu sahədə yeni bir dövr açır. GTMfund-un ümumi tərəfdaşı Maks Altschuler TechCrunch Disrupt tədbirində çıxış edərək bildirdi ki, süni intellektin tətbiqi ilə daha az resursla daha çox iş görmək mümkündür. Bununla belə, startapların uğur qazanması üçün texnoloji biliklərdən əlavə, marketinq sahəsində dərin anlayışa ehtiyac var.

Marketinqin əhəmiyyəti dəyişmir

Google Cloud-un marketinq üzrə vitse-prezidenti Alison Vagofeld qeyd etdi ki, marketinq sənətinin özü hələ də vacibdir. O deyir: 'Süni intellekt bilikləri və marağı mütləq lazımdır, lakin marketinqin məqsədini başa düşmək, müştəri ehtiyaclarını araşdırmaq və yaradıcı ideyalar üzərində işləmək də önəmlidir.' Süni intellektdən istifadə edən komandalar daha sürətli hərəkət edə bilər, lakin bu yanaşma hədəflərə nail olmaq üçün daha geniş düşünməyi tələb edir.

Süni intellektin marketinqdə yeni imkanları

OpenAI startaplar bölməsinin rəhbəri Mark Manara süni intellektin GTM strategiyasına təsirindən danışaraq qeyd etdi ki, bu texnologiya yalnız resursların azaldılması ilə məhdudlaşmır. 'Süni intellektin fərdiləşdirmə və siqnalları izləmə qabiliyyəti indi tamamilə fərqlidir,' deyə o vurğuladı. Artıq AI alətləri vasitəsilə xüsusi tələblərə uyğun müştəriləri tapmaq daha asan və dəqiqdir. Bundan əlavə, süni intellektin köməyi ilə daxil olan müştəri sorğuları daha dəqiq qiymətləndirilir və təsnif edilir.

Yeni işçi yanaşması

Alison Vagofeld həmçinin GTM komandalarının formalaşdırılmasında dəyişən yanaşmadan bəhs etdi: 'Əvvəllər marketinq və satış sahəsində ixtisaslaşmış mütəxəssislər daha çox axtarılırdı. İndi isə maraq və anlayış hissi olan şəxslər daha üstün tutulur.' Bu yanaşma süni intellektin yaratdığı yeni imkanlardan maksimum istifadə etməyə imkan verir.

İnsan təsiri və nəticə

Süni intellektin bazara çıxış strategiyalarına təsiri yalnız iş dünyasında deyil, həm də insanların gündəlik həyatında özünü göstərir. Startaplar daha az resursla daha geniş auditoriyaya çıxış əldə edir, bu isə innovasiyaların daha sürətli yayılmasına şərait yaradır. Lakin bu texnologiyanın uğurlu tətbiqi üçün balanslı yanaşma və dərin biliklər tələb olunur.

Link kopyalandı

Bir istifadəçi, ChatGPT-ni kalkulyatorda işə salmağı bacarıb! (VİDEO)