İnnovasiya və Startaplar
Turbo AI: Gənc təsisçilər not götürməyi necə inqilaba çevirdi?
24
Süni intellekt
Oxumaq vaxt alır?
Məqalələri dinləyə bilərsiz2024-cü ilin əvvəlində, iki 20 yaşlı universitetdən ayrılmış tələbə Rudi Arora və Sarthak Dhavan Turbo AI startapını yaratdılar. Cəmi bir il ərzində onların Süni İntellekt gücünə əsaslanan not götürmə və tədris tətbiqi 5 milyon istifadəçiyə çataraq böyük uğur qazandı. İllik gəliri 8 rəqəmli məbləği keçən şirkət gündəlik olaraq 20000 yeni istifadəçini cəlb edir.
İdeyanın yaranma hekayəsi
Turbo AI-nın ideyası tələbələrin qarşılaşdığı gündəlik bir problemdən qaynaqlanıb. Təsisçi Sarthak Dhavan bu barədə belə danışır: 'Mən dərslərdə müəllimi dinləyərkən eyni zamanda not götürməkdə çətinlik çəkirdim. Düşündüm ki, bu işi Süni İntellektlə həll etmək mümkündür'. Bu fikirdən doğan proqram tələbələrə dərsləri yazdırmaq, avtomatik olaraq notlar, testlər və yaddaş kartları yaratmaq imkanı verir.
Sürətli yayılma
Turbolearn adıyla başlayan tətbiq öncə təsisçilərin dostları arasında paylaşıldı, daha sonra onların təhsil aldıqları Duke və Northwestern universitetlərində tanındı. Bir neçə ay ərzində Harvard və MIT kimi nüfuzlu universitetlərdə tələbələr arasında populyarlaşdı.
Funksionallıq və üstünlüklər
Turbo AI adi not götürmə alətlərindən fərqlənir. Tətbiq yalnız səsyazı ilə məhdudlaşmır; PDF, YouTube videoları və mühazirələr yüklənərək interaktiv testlər və yaddaş kartları yaradıla bilər. İstifadəçilər tətbiqin sürətli və effektiv işləməsindən olduqca razıdırlar. Dhavan deyir: 'Tələbələr 30 səhifəlik mühazirələri yükləyir və iki saat ərzində 75 suallıq test həll edirlər. Bu, həqiqətən işə yaradığına sübutdur'.
Tələbələrdən peşəkarlara keçid
Tətbiq yalnız tələbələr üçün deyil, artıq peşəkarlar — hüquqşünaslar, həkimlər, məsləhətçilər və hətta Goldman Sachs və McKinsey analitikləri tərəfindən də istifadə olunur. Onlar Turbo AI-dan hesabatları xülasə etmək və ya podkastlara çevirmək üçün istifadə edirlər.
Uğurun arxasında duran dostluq
Arora və Dhavan orta məktəbdən bəri dostdur və bir neçə uğurlu layihədə əməkdaşlıq ediblər. Dhavan əvvəllər UMax adlı bir tətbiq yaratmışdı və bu, 20 milyon istifadəçi ilə App Store-da birinci yerə yüksəlmişdi. Arora isə sosial media strategiyaları vasitəsilə milyonlarla istifadəçi cəlb etməkdə ixtisaslaşır.
Maliyyə strategiyası və gələcək planlar
Turbo AI-nın təsisçiləri çox sürətli maliyyələşmə almaqdan çəkinirlər. Cəmi 750000 dollar sərmayə toplayan şirkət hazırda özünü tamamilə maliyyələşdirir və gəlir əldə edir. Komanda Los-Ancelesdə yerləşir və tələbə icmalarına yaxın olmaq üçün UCLA kimi universitetlərə diqqət yetirir.
Qiymət siyasəti
Hal-hazırda tələbələr tətbiqi aylıq 20 dollara istifadə edirlər. Lakin təsisçilər tələbələrin maliyyə vəziyyətini nəzərə alaraq yeni qiymət modellərini sınayırlar. 'Hazırda müxtəlif qiymətlərlə bağlı A/B testlər aparırıq və hansı modelin daha yaxşı işlədiyini öyrənirik', deyə Arora bildirib.
Turbo AI, Google Docs kimi tam manual alətlər və Otter kimi tam avtomatlaşdırılmış not götürmə tətbiqləri arasında unikal bir yer tutur. İstifadəçilər Süni İntellektin yaratdığı notlarla birgə işləyərək öz tədris proseslərini daha məhsuldar edə bilərlər. Dhavan deyir: 'İndi tələbələr Süni İntellekt not götürmə aləti haqqında düşündükləri zaman birinci olaraq bizi xatırlayırlar'.