Volkswagen Avropada ənənəvi satış modelinə niyə geri dönür? - Tech Xəbər

Volkswagen Avropada ənənəvi satış modelinə niyə geri dönür?

3
Link kopyalandı

63

Bu gün, 19:47

Süni intellekt

Oxumaq vaxt alır?

Məqalələri dinləyə bilərsiz

Volkswagen ənənəvi satış modelinə qayıdır

Volkswagen şirkəti Avropada elektromobillərin satışında agentlik modelindən imtina edərək ənənəvi diler şəbəkəsi vasitəsilə satışlara qayıtmaq qərarına gəlib. Bu barədə məlumatı şirkətin satış direktoru Martin Sander təsdiqləyib. Onun sözlərinə görə, dilerlərin sahibkarlıq potensialı başqa bir model ilə əvəz edilə bilməz.

Agentlik modeli niyə uğursuz oldu?

Volkswagen 2020-ci ildə Tesla-nın nümunəsi əsasında agentlik modelini tətbiq etmişdi. Bu modelə əsasən, şirkət qiymətləri özü təyin edir və maliyyə risklərini üzərinə götürürdü, dilerlər isə yalnız vasitəçi kimi fəaliyyət göstərərək sabit komissiya alırdı. Məqsəd satış prosesini standartlaşdırmaq, xərcləri azaltmaq və müştərilərlə birbaşa əlaqə qurmaq idi.

Lakin bu yanaşma bir sıra problemlərə səbəb oldu. Minlərlə elektromobil vaxtında satılmadığı üçün Volkswagen balansları tənzimləmək məcburiyyətində qaldı. Bununla yanaşı, daxili yanma mühərrikli avtomobillərin ənənəvi model üzrə, elektromobillərin isə agentlik modeli ilə satılması prosesləri daha da mürəkkəbləşdirdi.

Dilerlərin təsiri

Diler assosiasiyaları agentlik modelinə qarşı sərt tənqidlər səsləndirirdi. Onlar bu sistemin dilerlərin fəaliyyətini məhdudlaşdırdığını və gəlirlərini azaltdığını bildirirdilər. Nəticədə, Volkswagen bu təzyiqləri nəzərə alaraq, ənənəvi satış modelinə qayıtmaq qərarına gəldi. Yeganə istisna korporativ müştərilər üçün tətbiq olunan agentlik modeli olacaq.

Digər avtomobil istehsalçılarının mövqeyi

Volkswagen bu qərarı ilə tək deyil. Məsələn, Land Rover Böyük Britaniyada agentlik modelinin tətbiqini dayandırıb, BMW isə hələlik gözləmə mövqeyindədir. Ford isə Avropa bazarında bu modeli tətbiq etməkdə tələsmir.

Bu dəyişiklik nə deməkdir?

Volkswagen-in ənənəvi modelə qayıdışı dilerlər və müştərilər üçün daha şəffaf və əlçatan bir satış prosesi vəd edir. Bu dəyişikliklərin, həmçinin, avtomobil bazarına daha geniş təsir göstərəcəyi gözlənilir. Müştərilər üçün isə bu, daha çox seçim və daha yaxşı xidmət deməkdir.

3
Link kopyalandı