Volkswagen-in Salzgitterdəki batareya istehsalı: Avtomobil sənayesində yeni era? - Tech Xəbər

Volkswagen-in Salzgitterdəki batareya istehsalı: Avtomobil sənayesində yeni era?

7
Link kopyalandı

627

Bu gün, 02:28

Süni intellekt

Oxumaq vaxt alır?

Məqalələri dinləyə bilərsiz

Volkswagen Salzgitterdə Batareya İstehsalına Başladı

Volkswagen-in PowerCo adlı törəmə şirkəti Salzgitterdə öz batareya istehsalını rəsmi şəkildə işə salıb. Şirkət bu addımı elektromobillərin qiymətini azaltmaq və Avropada texnoloji müstəqilliyi gücləndirmək məqsədilə atıb. İstehsal prosesi 2025-ci ilin sonuna planlaşdırıldığı kimi həyata keçirilib.

İki İllik Tikinti Prosesi

Batareya zavodunun tikintisi 2022-ci ilin iyul ayında başlamışdı. Layihəyə artıq bir milyard avrodan çox investisiya qoyulub. Bu zavod, VW-nin əvvəlki motor istehsalı müəssisəsinin yerində inşa edilib. Şirkət eyni dizaynla İspaniyanın Valensiya şəhərində və Kanadanın St. Thomas bölgəsində də zavodlar tikməyi planlaşdırır. Bu zavodların müvafiq olaraq 2026 və 2027-ci illərdə fəaliyyətə başlaması gözlənilir.

İstehsal Həcmi və Gələcək Planlar

Salzgitterdəki zavodun ilkin istehsal həcmi kiçikdir: gündə sadəcə bir neçə yüz batareya hüceyrəsi istehsal olunur. Lakin gələcəkdə bu göstəricinin 60000-dən 70000-ə qədər hüceyrəyə çatdırılması planlaşdırılır. Zavodun illik istehsal gücü 20 gigavat-saat təşkil edəcək ki, bu da təxminən 250000 elektromobil üçün kifayət edəcək.

İlk Məhsullar və Testlər

Salzgitterdə istehsal olunan batareya hüceyrələri ilk dəfə VW-nin yeni elektrikli modelləri - ID. Polo və Cupra Raval üçün istifadə ediləcək. Bu modellər 2026-cı ildə İspaniyada istehsal olunmağa başlayacaq. Hazırda hüceyrələr İspaniyaya göndərilərək avtomobillərdə son testlərdən keçirilir. VW-nin texniki direktoru Tomas Şmall qeyd edib ki, Salzgitterdəki zavod və İspaniyadakı avtomobil istehsalı paralel şəkildə genişlənəcək.

Çinin Dominantlığına Qarşı Avropa

Şmall batareyaların elektromobillər üçün əsas texnologiya olduğunu vurğulayıb: 'Batareya elektromobilin əsasını təşkil edir. Kim batareyaya sahibdirsə, o, avtomobil bazarına da sahibdir.' VW-nin hesablamalarına görə, elektromobilin ümumi dəyərinin 30-40 faizi batareyadan asılıdır. Şirkət, istehsal xərclərini azaltmaq üçün vahid batareya hüceyrəsi dizaynını 80 faizlik modellərdə tətbiq etməyi planlaşdırır.

Elektromobilin Gələcəyi və Şübhələr

Hazırda batareya istehsalında Çin əsas dominantlıq edir. Avropanın batareya istehsalında ümidləri isə İsveçin Northvolt şirkətinin iflası ilə zədələnib. Buna baxmayaraq, PowerCo-nun rəhbəri Frank Blome elektromobil texnologiyasına olan inamını qoruyur: 'Biz elektromobilin gələcəyinə inanırıq. Avropa İttifaqının daxili müzakirələri bu inamı dəyişə bilməz.'

Volkswagen-in bu addımı Avropa texnologiyasını gücləndirmək və dünya bazarında müstəqilliyini artırmaq baxımından mühüm əhəmiyyət daşıyır.

7
Link kopyalandı