Zipline AI: Ticarətdə İnqilab – Süni İntellektlə Müştəri Təcrübəsi Necə Dəyişir? - Tech Xəbər

İnnovasiya və Startaplar

Zipline AI: Ticarətdə İnqilab – Süni İntellektlə Müştəri Təcrübəsi Necə Dəyişir?

Link kopyalandı

18

Bu gün, 06:48

Süni intellekt

Oxumaq vaxt alır?

Məqalələri dinləyə bilərsiz

Zipline AI: Ticarətdə Yeni Dövrün Başlangıcı

Müasir ticarət dünyasında markalar müştərilərin ehtiyaclarını təxmin etməyə çalışır, anketlər keçirir, məhsullar hazırlayır və onları satmaq üçün milyardlarla pul xərcləyirlər. Bu yanaşma nəticəsində məhsulların 60%-i bazara çıxdıqdan sonra uğursuzluqla üzləşir. Avstraliyada hər il anbarlarda 2.5 milyard manat dəyərində satılmamış məhsullar qalır. Zipline AI bu problemi həll etmək üçün innovativ bir yanaşma təklif edir.

Müştərilərlə Birgə Yaradıcı Proses

Zipline AI, markalara öz brend təhlükəsiz generativ süni intellektini təqdim edərək müştərilərə məhsul, qablaşdırma, məzmun və kampaniyaları birgə dizayn etməyə imkan verir. Şirkətin təsisçisi Mişel Rivz deyir: 'Bu texnologiya markalara müştərilərin nə istədiyini görməyə və mikro trendləri, regional zövqləri və üslubları öyrənməyə imkan verir.'

Məsələn, Forty-Love adlı moda markası müştərilərini Zipline vasitəsilə tennis geyimlərini birgə dizayn etməyə dəvət edib. Cəmi beş gün ərzində 2000-dən çox dizayn yaradılıb. Şirkətin baş direktoru Di Ric bildirib: 'İstehsala başlamadan öncə müştərilərimizin nələri sevdiyini, trenddə olanı və növbəti addımlarımızı öyrənirik.'

Təsirli Nəticələr

Bu yanaşma təkcə dizayn məlumatları ilə məhdudlaşmır. Forty-Love markası birgə yaradıcı proses sayəsində reklam xərclərini 65% azaldıb, e-poçt abunəçilərini 17% artırıb və müştəri ilə qarşılıqlı əlaqə müddətini 54 saniyədən 11 dəqiqəyə yüksəldib. Brendə olan sevgi və bağlılıq isə 46% artıb.

Digər tərəfdən, Beyonsenin dəstəklədiyi Lemon Perfect içki markası Zipline AI-ni daxili marketinq komandası üçün istifadə edərək, brendə uyğun marketinq materiallarını və satış vasitələrini daha sürətli hazırlayır. Şirkətin marketinq direktoru Mari Li deyir: 'Biz artıq mədəniyyətin sürəti ilə hərəkət edirik, marketinq agentliklərinin sürəti ilə deyil.'

Texstars Sydney: Zipline AI-yə Dəstək

Texstars Sydney proqramının rəhbəri Kristi Jenkins, Mişel Rivzin ikinci dəfə Texstars təcrübəsinə qatıldığını vurğulayır. O, Rivzin təkcə bir sahibkar kimi deyil, həm də bir insan olaraq müstəsna olduğunu bildirir: 'Erkən mərhələdə investisiya qoyuluşu əsasən təsisçiyə bağlıdır. Mişel, qlobal ticarət dünyasını dəyişdirə biləcək bir şirkətin rəhbəri olmaq üçün ideal insandır.'

Gələcəyə Baxış

Mişel Rivz deyir ki, Zipline AI yalnız ticarətin başlanğıcını dəyişdirir. 'Bizim məhsulumuz təsəvvürü məlumatlara çevirir. Uzunmüddətli hədəfimiz bütün pərakəndə ticarətin iştirakçı ticarətə çevrilməsidir. Nəhayət, istehlakçılar və markalar hər şeyi birlikdə yarada biləcək.'

Zipline AI və Texstars Sydney startaplarını dekabrın 8-də keçiriləcək 'Gələcəyi nümayiş etdir' tədbirində canlı izləyə bilərsiniz.

Link kopyalandı

Bir istifadəçi, ChatGPT-ni kalkulyatorda işə salmağı bacarıb! (VİDEO)