Süni İntellekt
Adobe Firefly: Brendlər üçün fərdi AI həlli
90
Süni intellekt
Oxumaq vaxt alır?
Məqalələri dinləyə bilərsizAdobe AI Foundry: Firefly modeli yenidən qurulur
Adobe, Firefly süni intellekt modelini korporativ müştərilərin ehtiyaclarına uyğunlaşdırmaq üçün yeni bir platforma - Adobe AI Foundry təqdim edib. Bu xidmət Firefly modelini 'dərin tənzimləmə' metodundan istifadə edərək yenidən qurur və brendin unikal tərzi, məhsulları və xidmətləri ilə tam uyğunlaşdırır.
Müştəriyə xüsusi yanaşma
Adobe AI Foundry, Firefly modellərini korporativ müştərilərin intellektual mülkiyyətinə əsasən yenidən təlimləndirir. Bu model brendin tonunu, şəkil və video üslubunu, məhsul və xidmətlərini anlayaraq kontent yaradır. Adobe-nin GenAI Yeni Biznes Ventures vitse-prezidenti Hannah Elsakr bildirir ki, bu yanaşma müştərilərin kompleks ehtiyaclarını qarşılamaq üçün hazırlanıb: 'Biz Firefly modellərini brendin intellektual mülkiyyəti ilə yenidən təlimləndiririk, lakin bu məlumatlar bazaya geri qaytarılmır. Çıxış tamamilə müştərinin mülkiyyətində olur.'
Dərin tənzimləmə nədir?
Elsakr bu prosesi 'dərin tənzimləmə' adlandırır, çünki adi 'incə tənzimləmə' metodlarından daha irəli gedir: 'Biz Firefly modelini sanki cərrahi şəkildə yenidən açırıq və brendin intellektual mülkiyyətini modelə daxil edirik. Bu, davamlı öncədən təlim prosesinin bir hissəsidir. Model daha geniş parametrlərlə işləyir və brendə tam uyğunlaşır.'
Təlim prosesi müştərilərin təqdim etdiyi məlumatların təhlükəsiz şəkildə ötürülməsi və sistemdə etiketlənməsi ilə başlayır. Daha sonra məlumatlar baza modelində öncədən təlimləndirilib dərin tənzimləmə həyata keçirilir.
İlk müştərilər: Home Depot və Disney
Adobe AI Foundry-nin ilk müştəriləri Home Depot və Walt Disney Imagineering olub. Home Depot-un marketinq şöbəsinin rəhbəri Molly Battin deyir: 'Adobe AI Foundry müştəri təcrübəsini daha da dərinləşdirmək və kreativ iş axınlarımızı optimallaşdırmaq üçün innovativ addımdır.'
Gələcək perspektivlər
Adobe AI Foundry modeli yalnız korporativ ehtiyaclara uyğunlaşdırmaqla məhdudlaşmır. Müştərilər bir neçə versiyadan yararlana bilərlər: Foundry modeli geniş istifadə üçün, xüsusi Firefly modeli isə tək konseptli layihələr üçün. Əlavə olaraq, Firefly-nin baza modeli də sadə layihələrdə istifadə oluna bilər.
Adobe-nin bu addımı süni intellektin korporativ dünyada rolunu daha da möhkəmləndirir və brendlərə öz unikallığını qoruyaraq rəqəmsal mühitdə fərqlənmək imkanı verir.