AI botları reklam dünyasını necə dəyişir? - Tech Xəbər

Süni İntellekt

AI botları reklam dünyasını necə dəyişir?

0
Link kopyalandı

29

Bu gün, 09:53

Süni intellekt

Oxumaq vaxt alır?

Məqalələri dinləyə bilərsiz

Bot Trafiki Kəskin Artıb

Reklam kampaniyalarındakı bot trafiki son aylarda ciddi artım göstərib. Servicepipe adlı kibertəhlükəsizlik şirkətinin araşdırmalarına görə, avqustda cəmi 2% olan bot payı oktyabrda 20%-ə çatıb. Üstəlik, proqnozlara görə, noyabr ayında bu göstərici 35%-i aşa bilər. Şirkət 50 reklam kampaniyasının trafiki üzərində araşdırma apararaq, bot sorğularının sayının avqustdan oktyabra qədər 4 milyon dəfə artaraq 90 milyona çatdığını qeyd edir.

Artımın Səbəbləri

Ekspertlər bu tendensiyanı payızda reklam aktivliyinin ən yüksək səviyyəyə çatması ilə əlaqələndirirlər. Qara Cümə endirimləri və bayram mövsümü yaxınlaşdıqca, reklam büdcələri artır, lakin paralel olaraq botların fəaliyyəti də güclənir. Servicepipe mütəxəssisləri hesab edir ki, botlar daha çox fırıldaqçılıq, sistem boşluqlarını test etmək və məhdudiyyətləri aşmaq üçün istifadə olunur.

Maliyyə İtkiləri

Botların artımı reklam kampaniyalarının maliyyə nəticələrinə birbaşa təsir göstərir. Tədqiqatda qeyd olunur ki, 10 milyon manat büdcəli reklam kampaniyasında botların yaratdığı itkilər 3.5 milyon manatı keçə bilər. Bu, reklam verənlər üçün ciddi maliyyə zərəridir.

Filtrasiya Sistemləri və Mübarizə

Reklam platformaları bot trafikinə qarşı mübarizə aparmağa çalışır. Solta reklam platformasının kommersiya direktoru Aleksey Seriyanov bildirir ki, reklam kampaniyalarının başlanğıcında qeyri-legitim trafikin 50%-ə qədərini filtrasiya etmək mümkündür. Bunun üçün bir neçə təsdiqləmə sistemi eyni anda istifadə olunur.

Fərqli Baxışlar

Bəzi reklam agentlikləri isə bot probleminin bu qədər ciddi olmadığını iddia edir. Məsələn, D?Agency şirkətinin baş direktoru İqor Demidov botların payının onların kampaniyalarında 1.5–3% arasında olduğunu bildirir ki, bu da statistik normalara uyğundur. VK Ads və Yandex kimi platformalar isə bot trafikin filtrasiya edilməsi üçün süni intellekt və maşın öyrənmə sistemlərindən fəal istifadə etdiklərini vurğulayırlar.

İctimaiyyətə Təsir

Botların reklam kampaniyalarında payının artması həm istehlakçılar, həm də reklam verənlər üçün yeni çağırışlar yaradır. Əsasən, botların artımı reklamın effektivliyini azaldır və istehlakçıların etibarını sarsıdır. Reklam verənlər bu problemi həll etmək üçün yeni texnologiyalara sərmayə yatırmağa məcburdur. Təhlükəsiz və effektiv reklam mühiti yaratmaq isə həm şirkətlərin, həm də texnoloji inkişafın əsas prioritetlərindən biri olmalıdır.

0
Link kopyalandı

Bir istifadəçi, ChatGPT-ni kalkulyatorda işə salmağı bacarıb! (VİDEO)