AI ilə Yazılmış Məqalələri Tanımağın Əsas Əlamətləri - Tech Xəbər

Süni İntellekt

AI ilə Yazılmış Məqalələri Tanımağın Əsas Əlamətləri

7
Link kopyalandı

11

29.07.2025, 11:20

Süni intellekt

Oxumaq vaxt alır?

Məqalələri dinləyə bilərsiz

Florida Southwestern Dövlət Kollecində İngilis Kompozisiyası üzrə müəllim olan Mark Massaro, 2023-cü ildən etibarən işinin çətinləşdiyini bildirir. ChatGPT kimi süni intellekt tətbiqlərinin istifadəyə verilməsindən sonra ABŞ-da ali təhsildə avtomatlaşdırılmış fırıldaqçılıq geniş yayılıb. Tələbələr süni intellektdən istifadə edərək esse yazır və bu tendensiyanın getdikcə daha da artdığı müşahidə olunur. Massaro qeyd edir ki, 25 tələbədən ibarət sinifdə təxminən beş nəfərin AI tərəfindən yazılmış məqalələr təqdim etməsi adi hala çevrilib.

ChatGPT istifadəyə verildiyi ilk vaxtlarda Massaro, tələbələrin işlərini AI skanerlərindən keçirməklə yoxlayırdı. Əgər mətnlərin əksəriyyəti süni intellekt tərəfindən yaradıldığına işarə edirdisə, o, nəticələrə inanırdı. Lakin indi məktəb, tələbələrin işlərini bu cür tətbiqlərə yükləməyi qadağan edir, çünki bu, tələbələrin məxfiliyinin pozulması kimi qiymətləndirilə bilər. Bundan əlavə, AI detektorlarının dəqiqliyi də etibarlı deyil.

Massaro indi yalnız öz təcrübəsinə güvənərək bir məqalənin AI tərəfindən yazılıb-yazılmadığını müəyyən etməyə çalışır. O, bu məqsədlə bəzi əlamətlər üzrə bir siyahı hazırlayıb. Hər dəfə bir esse təqdim edildikdə, o, bu siyahıya müraciət edir. Massaro bu əlamətləri Gizmodo ilə paylaşıb və bu, süni intellektin ABŞ müəllimlərinə nə qədər problemlər yaradığını daha da aydınlaşdırır.

  1. Çoxlu tire işarəsi: Massaro bildirir ki, ChatGPT kimi tətbiqlərin yazılarında çox sayda tire işarəsi olur. Əgər bir tələbənin məqaləsində çoxlu tire istifadə olunubsa, Massaro tələbəni kompüterə yaxınlaşdırıb bu işarəni necə yazdığını göstərməsini istəyir. Əgər tələbə bu işarəni necə yazacağını bilmirsə, bu, artıq şübhələri artırır.

  2. Paraqraflarda indentasiyanın olmaması: Süni intellektdən kopyalanıb yapışdırılan mətnlərdə tez-tez paraqrafların indentasiya edilmədiyi müşahidə olunur. Əgər bir tələbənin məqaləsində böyük, blok-şəkilli mətnlər varsa, bu, AI-dən istifadə əlaməti ola bilər.

  3. Mükəmməl qrammatika və səthi məzmun: Massaro qeyd edir ki, tələbə tərəfindən təqdim olunan məqalə mükəmməl qrammatika ilə yazılıb, lakin dərin məzmunu yoxdursa, bu, süni intellektin işi ola bilər. AI tərəfindən yaradılan yazılar adətən "mexaniki" bir ritmə malik olur və çox "rəsmi" bir tondadır.

  4. Qaralama tarixçəsinin olmaması: Massaro tələbələrdən sinifdə qaralama və müzakirə mərhələlərində iştirak etməyi tələb edir. Əgər tələbə bu mərhələlərdə iştirak etməyibsə və birdən-birə yüksək səviyyəli məqalə təqdim edirsə, bu, şübhə doğurur.

  5. Şəxsi detallardan uzaq yazılar: Massaro qeyd edir ki, şəxsi refleksiya tələb edən məqalələrdə tələbələr adətən şəxsi təcrübələrindən bəhs edirlər. Süni intellektdən istifadə edildikdə isə məqalələr daha çox abstrakt mövzular üzərində cəmlənir.

  6. Səhv və ya uydurma istinadlar: Süni intellekt bəzən "halüsinasiyalar" edir və qeyri-dəqiq məlumatlar yaradır. Tələbələrin məqalələrində bu, səhv və ya uydurma istinadlarla özünü göstərir. Massaro bu istinadları yoxlamaq üçün çox vaxt sərf edir.

Massaro qeyd edir ki, tələbələri fırıldaqçılıqda ittiham etmək həm çətin, həm də narahatlıq yaradan bir prosesdir. Lakin o, günahkar tələbələrin ya bunu etiraf etdiyini, ya da ümumiyyətlə reaksiya vermədiyini bildirir. Digər tərəfdən, günahsız tələbələr özlərini müdafiə edirlər və Massaro onlara inanmağa meyilli olur.

O, AI-nin tələbələrin öz intellektual və yaradıcı şəxsiyyətlərini inkişaf etdirmək imkanlarını əlindən aldığını vurğulayır. "Bu dövr onların öz səsini tapmalı olduqları vaxtdır," deyə o, əlavə edir. Süni intellekt isə onların yerinə danışır və düşünür.

7
Link kopyalandı

Bir istifadəçi, ChatGPT-ni kalkulyatorda işə salmağı bacarıb! (VİDEO)