AI Is Ending Marketing As We Know It — So What Comes Next? - Tech Xəbər

Süni İntellekt

AI Is Ending Marketing As We Know It — So What Comes Next?

11
Link kopyalandı

21

30.06.2025, 20:00

Süni intellekt

Oxumaq vaxt alır?

Məqalələri dinləyə bilərsiz

Süni intellekt (AI) marketinq sahəsində köklü dəyişikliklərə səbəb olur və bu sahənin gələcəyini tamamilə yenidən formalaşdırır. 2011-ci ildə Marc Andreessen-in "proqram təminatı dünyanı yeyəcək" proqnozu artıq reallığa çevrilib və bu dəyişiklik marketinq sahəsində özünü ən çox göstərir. Bu il Cannes Lions reklam festivalında texnologiyanın marketinq sahəsindəki təsiri tamamilə dominant bir mövqeyə keçib.

Croisette boyunca ənənəvi reklam agentlikləri yerini Amazon, Google, Meta, Microsoft, Netflix, Pinterest, Reddit, Spotify və Salesforce kimi texnologiya nəhənglərinə verib. Bu dəyişiklik marketinqin əsas prinsiplərinin süni intellekt tərəfindən yenidən yazılmasının başlanğıcıdır. IDC-nin proqnozlarına görə, 2028-ci ilə qədər marketinq funksiyalarının üçdə ikisi AI tərəfindən idarə ediləcək və şirkətlər ənənəvi axtarış sistemlərinə optimallaşdırmadan çox süni intellekt sistemlərinə uyğunlaşma üçün xərclərini üç dəfə artıracaq.

Axtarış Paradigmasının Sonu

Son iki onillikdə şirkətlər Google reytinqlərinə və açar söz strategiyalarına milyardlarla dollar sərf edərək axtarış sistemlərinin optimallaşdırılmasına diqqət yetirirdilər. Lakin bu yanaşma artıq köhnəlməkdədir. Axtarış sistemi ənənəvi brauzerlərdən süni intellekt platformalarına doğru sürətlə keçid edir. Apple-ın Safari brauzerinə Perplexity kimi AI alətlərini inteqrasiya etməsi Google-un axtarış sahəsindəki dominant mövqeyinin zəifləməsinin başlanğıcıdır.

Yeni dövrdə "Generativ Mühərrik Optimallaşdırması" (Generative Engine Optimization) anlayışı yaranır — bu, AI tərəfindən verilən cavablar üçün optimallaşdırmanı nəzərdə tutur. Şirkətlər artıq AI tərəfindən cavablarda markalarının qeyd olunma tezliyini izləmək üçün xüsusi alətlərdən istifadə edirlər.

AI-dən AI-ə Ticarət

Süni intellekt agentləri həm istehlakçılar, həm də bizneslər üçün qərar qəbul edən, əməliyyatları həyata keçirən və digər agentlərlə qarşılıqlı əlaqə quran avtonom sistemlər kimi fəaliyyət göstərir. PwC-nin son araşdırmasına görə, şirkətlərin 35%-i AI agentlərini geniş miqyasda qəbul edib, 17%-i isə demək olar ki, bütün iş axınlarında onları tətbiq edib. Bu texnologiya artıq eksperimental mərhələdən çıxaraq əməliyyat reallığına çevrilir.

Müştəri səyahəti tamamilə dəyişir: Müştərinin şəxsi AI köməkçisi məhsulları araşdırır, qiymətləri müqayisə edir və alış-verişi müştərinin vebsayta daxil olmadan tamamlayır. Şirkətlərin AI agentləri isə sorğuları cavablandırır, tövsiyələr verir və 24/7 sövdələşmələri bağlayır. Bu dəyişiklik marketinqin insanlardan çox alqoritmlərə yönəlməsini tələb edir.

Marketinq, Satış və Müştəri Xidmətlərinin Birləşməsi

AI agentləri marketinq, satış və müştəri xidmətləri arasındakı ənənəvi sərhədləri silir. Müştərinin AI sistemi şirkətin AI sistemi ilə ünsiyyət qurduğu zaman, sorğunun məhsul xüsusiyyətləri, qiymət və ya texniki dəstək haqqında olması fərq etmir — hər şey bir davamlı dialoqun bir hissəsinə çevrilir.

Bu inteqrasiya müştəri təcrübəsinin optimallaşdırılması üçün misilsiz imkanlar yaradır. Yaxşı dizayn edilmiş AI agenti müştərini adı ilə salamlayır, alış tarixçəsini xatırlayır, texniki sualları cavablandırır, qaytarma əməliyyatlarını həyata keçirir və təkmilləşdirmələr təklif edir. Bu isə daha səmərəli əməliyyatlara və müştəri məmnuniyyətinin əhəmiyyətli dərəcədə artmasına səbəb olur.

İşçi Qüvvəsi Reallığı

AI-nin təsiri işçi qüvvəsi üçün ciddi nəticələr doğurur. 2024-cü ildə aparılan bir sənaye sorğusuna görə, marketoloqların 78%-i işlərinin ən azı dörddə birinin üç il ərzində avtomatlaşdırılacağını, üçdə birindən çoxu isə işlərinin yarısından çoxunun AI tərəfindən idarə ediləcəyini gözləyir.

Bu dəyişiklik yaradıcılıq, etika və hibrid insan-AI komandalarının idarə olunması sahələrində yeni imkanlar yaradır. Gələcəyin marketinq liderləri AI sistemlərini idarə edən strateqlər, texnoloqlar və məlumat alimləri olacaqlar.

Strateji İmperativ

AI sürətlə inkişaf edir və şirkətlər bu dəyişikliklərə uyğunlaşmaq üçün strateji addımlar atmalıdırlar. Müştəri əlaqələrini AI vasitəsilə yenidən formalaşdırmaq, komandaları hibrid əməkdaşlıq üçün yenidən hazırlamaq və müştəri məlumatlarını birləşdirilmiş sistemlər ətrafında yenidən qurmaq vacibdir.

Gələcəyin marketinq dünyasında qalib gələnlər süni intellekt sistemlərini müştəri məmnuniyyətini artırmaq və insan əlaqəsini gücləndirmək üçün istifadə edənlər olacaq. Marketinq qaydaları AI tərəfindən yenidən yazılır və yeni oyun qaydalarını yazanlar lider olacaqlar.

11
Link kopyalandı

Bir istifadəçi, ChatGPT-ni kalkulyatorda işə salmağı bacarıb! (VİDEO)