AI media dünyasını dəyişir: yeni axtarış vərdişləri - Tech Xəbər

AI media dünyasını dəyişir: yeni axtarış vərdişləri

2
Link kopyalandı

1040

11.11.2025, 10:45

Süni intellekt

Oxumaq vaxt alır?

Məqalələri dinləyə bilərsiz

AI Xülasələri: Media Üzərində Təzyiq

Media sahəsi, Google-un AI xülasələrinin onların trafikinə və gəlirinə təsir etməsindən narahatdır. Bu xülasələr, axtarış nəticələrində xəbərin əsas məzmununu təqdim edərək oxucuların xəbər saytlarına klik etməsini azaldır. DMG Media-nın məlumatına görə, AI xülasələri nəticəsində kliklərin azalması 89%-ə çatıb.

Media Nəşriyyatlarının Narahatlığı

Reach-in rəqəmsal nəşriyyat direktoru David Higgerson, bu vəziyyəti belə izah edir: "Nəşriyyatlar Google-u dəqiq, vaxtında və etibarlı məlumatla təmin edir, lakin bunun qarşılığında yalnız bir klik alırıq. AI xülasələri bu klikləri azaldır və heç bir maliyyə faydası gətirmir. Bu, məlumatın yaradıcısı olmayan, lakin bütün maliyyə qazancını əldə edən bir vasitəçinin nümunəsidir."

DMG Media da oxşar narahatlıq bildirir. Onlar, Google-un yeni AI Modu adlı alətinin daha az link təqdim etməsi ilə vəziyyətin daha da ağırlaşacağını deyirlər. Bauer Media-nın SEO direktoru Stuart Forrest isə qeyd edir ki, bu texnologiya, oxucuların vərdişlərini dəyişdirərək trafikin azalmasına səbəb ola bilər. O, Bauer Media-nın saytlarında hələlik əhəmiyyətli bir azalma müşahidə etmədiyini, lakin gələcəkdə bunun dəyişə biləcəyini vurğulayır.

Google-un Müdafiəsi

Google isə bu iddiaları rədd edir. Şirkətin axtarış rəhbəri Liz Reid, AI xülasələrinin daha çox link təqdim etdiyini və axtarış nəticələrindən gələn kliklərin sabit qaldığını bildirir. Onun sözlərinə görə, "AI xülasələri istifadəçilərə daha uzun və kompleks suallar vermək imkanı yaradır, bu da saytların daha çox görünməsi üçün fürsət yaradır." O, həmçinin "keyfiyyətli kliklərin" artdığını qeyd edir. Keyfiyyətli kliklər, istifadəçinin linkə daxil olduqdan dərhal sonra geri dönmədiyi halları əhatə edir.

Hüquqi Mübarizə

Bəzi nəşriyyatlar, Google-a qarşı hüquqi tədbirlər görməyi qərara alıblar. İyul ayında bir neçə təşkilat, o cümlədən Independent Publishers Alliance, Foxglove və Movement for an Open Web, Google-un AI xülasələrinin onların məzmununu istifadə etməsinə qarşı Böyük Britaniyanın Rəqabət və Bazarlar Təşkilatına şikayət edib. Onlar Google-un nəşriyyatların məzmununu "sui-istifadə etməsinə" qarşı tədbirlər görülməsini tələb edirlər.

Alternativ Yollar

Nəşriyyatlar Google xülasələrinə qarşı mübarizə aparmaq üçün yeni yollar axtarır. Reach şirkəti WhatsApp bildirişləri, e-poçt bülletenləri və digər platformalar vasitəsilə oxucularla birbaşa əlaqə qurmağa çalışır. Higgerson bununla bağlı deyir: "Biz oxuculara istədiklərini verərək onları birbaşa öz platformamıza cəlb etməyə çalışırıq. Bu, onların növbəti dəfə üçüncü tərəf vasitəsilə deyil, birbaşa bizə müraciət etməsini təmin etməkdir."

Nəticə

AI xülasələri media sahəsini ciddi şəkildə dəyişdirə bilər. Nəşriyyatlar, oxucularla birbaşa əlaqə yaratmaq və yüksək keyfiyyətli məzmun təqdim etməklə bu təzyiqə qarşı durmağa çalışır. Bununla belə, Google ilə mübarizə davam edir və nəticələrin necə olacağı hələ də qeyri-müəyyəndir.

2
Link kopyalandı