Süni İntellekt
Amazon Prime Day ABŞ-da 24 milyard dollarlıq onlayn satışa səbəb oldu, GenAI trafiki 3,300% artdı
18
Süni intellekt
Oxumaq vaxt alır?
Məqalələri dinləyə bilərsizAmazon-un ənənəvi Prime Day tədbiri ABŞ-da onlayn satışların 24 milyard dolları keçməsi ilə nəticələndi. Generativ Süni İntellekt (GenAI) məhsulları, o cümlədən çatbotlar və brauzerlər, bu ilki satışlarda xüsusi rol oynadı. Adobe Analytics-in Prime Day-dən sonra apardığı təhlilə görə, ABŞ pərakəndə saytlarına GenAI ilə bağlı trafik keçən ilə nisbətən 3,300% artıb. Bu rəqəm Adobe-nin ilkin proqnozlarından daha yüksək oldu.
Adobe-nin e-ticarət bölməsi ABŞ pərakəndə veb saytlarına 1 trilyondan çox ziyarəti və 18 məhsul kateqoriyasını əhatə edən 100 milyon SKU üzrə təhlil aparıb. Amazon Prime Day tədbirinin keçirildiyi 8-11 iyul tarixlərində ABŞ pərakəndəçiləri onlayn olaraq 24,1 milyard dollar xərclədi. Bu, keçən ilə nisbətən 30,3% artım deməkdir və bu rəqəm iki "Qara Cümə" gününə bərabərdir. (Qara Cümə 2024-də onlayn satışlar 10,8 milyard dollar təşkil etmişdi ki, bu da həmin dövr üçün yeni rekord idi.)
Adobe-nin ilkin qiymətləndirmələrində bu rəqəmin 23,8 milyard dollar olması və illik artımın 28,4% olacağı proqnozlaşdırılmışdı. Ancaq faktiki nəticələr bu proqnozları üstələdi. Generativ Süni İntellekt vasitəsilə alış-veriş edən müştərilərin marağının artması da bu dövr ərzində daha yüksək nəticələr verdi. Bununla belə, Adobe qeyd edir ki, GenAI trafiki hələ də e-poçt və ya pullu axtarış kimi digər kanallarla müqayisədə daha kiçik paya sahibdir. Pullu axtarış, məsələn, Prime Day zamanı ABŞ onlayn satışlarının 28,5%-ni təşkil edib ki, bu da keçən ilə nisbətən 5,6% artım deməkdir.
Bundan başqa, sosial media təsirçiləri də bu il onlayn satışları artıran əsas kanallardan biri oldu. Təsirçilər Prime Day zamanı ABŞ onlayn satışlarının 19,9%-ni təmin edərək, keçən ilə nisbətən 15% artım göstərdilər. Məlumatlara görə, təsirçilər sosial medianın ümumi göstəricilərindən 10 dəfə daha effektiv şəkildə alış-verişə sövq ediblər.
Amazon bu il Prime Day tədbirinin nəticələri ilə bağlı konkret rəqəmləri paylaşmasa da, tədbirin "ən böyük" satış hadisəsi olduğunu və əvvəlki illərə nisbətən daha çox əşyanın satıldığını bildirib. Şirkət bu il tədbiri dörd günə qədər uzadıb, bu da əvvəlki illərlə müqayisəni çətinləşdirir.
Momentum Commerce tərəfindən aparılan üçüncü tərəf təhlilinə əsasən və Adweek tərəfindən yayımlanan məlumatlara görə, Prime Day-in ilk iki günündə satışlar keçən ilə nisbətən 35% azalmışdı. Lakin üçüncü gün satışlar kəskin artaraq 165% artım göstərdi. Bu, alıcıların endirimlərin daha da artmasını gözləməsi ilə izah edilir.
Bu il Prime Day zamanı ABŞ onlayn satışlarına ən çox təsir edən kateqoriyalar məişət texnikası (112% artım), ofis ləvazimatları (105% artım), elektronika (95% artım), kitablar (81% artım), alətlər və ev təmiri (76% artım), ev və bağ (58% artım), həmçinin uşaq və körpə məhsulları (55% artım) oldu.