Süni İntellekt
Beijing məktəblərində süni intellekt dərsləri başlayır
13
Süni intellekt
Oxumaq vaxt alır?
Məqalələri dinləyə bilərsizBu ilin payız semestrindən etibarən Pekindəki ibtidai və orta məktəblərdə süni intellekt (SI) üzrə ümumi təhsil proqramları təqdim ediləcək. Bu dərslər hər akademik ildə ən azı səkkiz saat davam edəcək. Bu barədə Pekin Təhsil Komissiyasının yaxınlarda yayımladığı sənəddə məlumat verilib.
Komissiya iyun ayının sonunda "Pekin İbtidai və Orta Məktəblərində Süni İntellekt Təhsili üzrə Tədris Proqramının 2025-ci il versiyası"nı (Sınaq) öz veb saytında dərc edib. Proqramın əsas məqsədi şagirdlərə SI haqqında ümumi məlumat verməkdən başlayaraq, onu düzgün şəkildə tətbiq etməyi öyrətmək və problem həll etmə bacarıqlarını, eləcə də innovativ düşüncəni inkişaf etdirməkdir.
Proqram üç əsas sahəyə diqqət yetirəcək: SI ilə bağlı məlumatlılıq və idrak bacarıqları, SI tətbiqləri və innovasiya qabiliyyətləri, həmçinin SI ilə əlaqəli etik və sosial məsuliyyət məsələləri. Şagirdlərin SI tətbiqi ilə bağlı bacarıqları ümumi qiymətləndirmələrə də daxil ediləcək.
Məktəblər müstəqil SI dərsləri təşkil etməkdə və ya informasiya texnologiyaları, ümumi texnologiya, elm, inteqrasiya olunmuş praktiki fəaliyyətlər, əmək və digər fənlərə inteqrasiya etməkdə sərbəst olacaqlar. Tədris proqramı təkrarçılıq və üst-üstə düşmələrin qarşısını almaq üçün inteqrasiya olunmuş dizaynın vacibliyini vurğulayıb.
Pekin Parlaq Üfüq Xarici Dillər İbtidai Məktəbinin direktoru Li Yuxin bildirib ki, məktəb son illərdə praktikada SI təhsili üzrə araşdırmalara böyük diqqət yetirib. "Yeni təlimat çərçivəsində ibtidai məktəblərdən orta məktəblərə qədər inteqrasiya olunmuş SI təhsil innovasiya ssenarisinin qurulmasını gözləyirik. Bu, təhsil sektorunun SI texnoloji dəyişiklikləri ilə gətirilən imkanlardan daha yaxşı istifadə etməsinə kömək edəcək," Li deyib.
Pekin Normal Universitetinin Təhsil Fakültəsinin professoru Çjen Çinhua qeyd edib ki, ibtidai və orta məktəb şagirdləri üçün geniş yayılmış "SI proqramlaşdırma dərsləri" ümumi SI təhsilinin yetişdirmə məqsədlərinə tam uyğun gəlmir. "Yeni tədris proqramı çərçivəsində, ibtidai məktəb şagirdlərinin SI tətbiqlərindəki təcrübələrinə diqqət yetirərək onların bu sahəyə marağını artırmağa ümid edirəm," Çjen bildirib. "Orta məktəbdə şagirdlərin SI texnologiyaları və nəzəriyyələri haqqında anlayışlarını inkişaf etdirmək, eləcə də onların əsas tətbiqetmə bacarıqlarını gücləndirməyə diqqət yetirməliyik. Yuxarı sinif şagirdləri üçün isə onların innovasiya və yaradıcı praktikalar qabiliyyətlərini, eləcə də SI-nin ölkənin inkişafındakı strateji rolunu anlamaq qabiliyyətlərini vurğulamalıyıq."