Süni İntellekt
BluePill AI: Süni İntellektlə İstehlakçı Davranışını Proqnozlaşdırma
54
Süni intellekt
Oxumaq vaxt alır?
Məqalələri dinləyə bilərsizBluePill: Süni İntellektlə İstehlakçı Davranışını Proqnozlaşdırma
Seattle-da fəaliyyət göstərən BluePill startapı, süni intellekt vasitəsilə markalara istehlakçı davranışını proqnozlaşdırmağa imkan yaradır. Şirkət, ənənəvi fokus qruplarını əvəz edərək, marketinq dünyasında inqilab etməyə hazırdır. BluePill bu yaxınlarda Ubiquity Ventures-ın rəhbərliyi ilə 6 milyon dollar investisiya cəlb edib. Pioneer Square Labs və Flying Fish Partners kimi digər Seattle mərkəzli firmalar da investisiya qoyub.
Süni İntellektlə Fokus Qruplarını Əvəz Etmək
BluePill, markalara öz məhsul və kampaniyalarını test etmək üçün süni intellektlə işləyən platforma təqdim edir. Şirkət, real dünya məlumatlarından istifadə edərək hər bir marka üçün xüsusi süni intellekt auditoriyası yaradır. İstehlakçıların sosial media danışıqları, sorğular və müştəri rəyləri kimi məlumatlar toplanaraq, markanın hədəf seqmentinə uyğun modellər qurulur.
İstehlakçı Davranışını Simulyasiya Etmək
Müştərilər platformaya daxil olaraq yeni konsept, kampaniya və ya qablaşdırma dizaynı yükləyir və bir neçə dəqiqə ərzində hədəf auditoriyasının reaksiyasını proqnozlaşdıran geri dönüş alırlar. Bu, əslində geniş miqyaslı, simulyasiya edilmiş fokus qrupunun keçirilməsi deməkdir. BluePill-ın hazırda “ABŞ anaları” və ya “Gen Z qəlyanaltı alıcıları” kimi hazır süni intellekt auditoriyaları üzərində çalışdığı bildirilir.
Dəqiqlik və Sürət: BluePill-ın Üstünlükləri
Şirkət, simulyasiya edilmiş auditoriyalarının insan panelləri ilə müqayisədə 93% dəqiqlik əldə etdiyini iddia edir. BluePill hazırda Magic Spoon, Kettle & Fire kimi istehlakçı markalar və Seattle Mariners kimi idman komandaları ilə əməkdaşlıq edir. Seattle Mariners platformadan fanatların stadionda aktivliyini test etmək üçün istifadə edir.
Rəhbərin Görüşü
BluePill-ın təsisçisi və CEO-su Ankit Dhawan deyir ki, ‘Bizim üstünlüyümüz təsdiqlənmiş, dəqiq təhlillərdir — və bunu bir neçə dəqiqə ərzində, minimal xərc ilə təqdim etmək markalar üçün əlverişli seçimdir.’ Şirkət illik sabit ödənişlə gəlir əldə edir.
Böyük Rəqiblərlə Mübarizə
BluePill Ipsos, Qualtrics və Nielsen kimi iri marketinq araşdırma şirkətləri ilə rəqabət aparır. Dhawan qeyd edir ki, ‘ənənəvi şirkətlər yavaş və bahalı insan panellərinə güvənir, yeni startaplar isə əsasən geniş dil modellərindən istifadə edir.’
Təsisçi və Komanda
Dhawan, Allen Institute for AI-də sahibkar-in-rezident olub və Virtuelly adlı virtual təcrübə startapını təsis edib. O, həmçinin Amazon-da süni intellekt məhsulları üzərində dörd ildən çox çalışıb. BluePill komandasına Puneet Bajaj və Andy Zhu da daxildir.
Nəticə
BluePill, süni intellektlə istehlakçı davranışını proqnozlaşdırmaqla marketinq dünyasında yeni bir dövr açır. Şirkətin sürətli və dəqiq həlləri markalara vaxt və maliyyə baxımından böyük üstünlüklər təqdim edir.