ChatGPT-də Reklam: İstifadəçilərin Etirazı Nəyi Dəyişəcək? - Tech Xəbər

ChatGPT-də Reklam: İstifadəçilərin Etirazı Nəyi Dəyişəcək?

3
Link kopyalandı

83

Bu gün, 16:21

Süni intellekt

Oxumaq vaxt alır?

Məqalələri dinləyə bilərsiz

İstifadəçilərdən Reklamlara Etiraz

Son günlərdə bir sıra ChatGPT istifadəçiləri platformada reklam mesajları ilə qarşılaşdıqlarını bildirərək, narazılıqlarını ictimaiyyətlə paylaşıblar. Xüsusilə, bəzi istifadəçilər hiddətlənərək, 'Mən Plus abunəçisiyəm, amma hələ də Target mağazasından alış-veriş reklamları görürəm' kimi şikayətlər səsləndiriblər. Bir istifadəçi hətta Twitter-də 'Bu, istifadəçiləri itirməyinizə səbəb olacaq' deyə yazıb.

OpenAI Rəhbərliyindən Cavab

OpenAI-nin baş tədqiqatçısı Mark Chen bu mövzu ilə bağlı açıqlama verərək, şirkətin istifadəçi təcrübəsindəki çatışmazlıqlara görə üzr istədiyini bildirib. 'Hər hansı bir reklam kimi görünən məzmun çox diqqətlə idarə olunmalıdır və burada səhvə yol verdik,' - deyə Chen qeyd edib. Şirkət bu tip təklifləri müvəqqəti olaraq dayandırdığını və modelin dəqiqliyini artırmaq üçün işlərə başladığını açıqlayıb. Chen həmçinin, istifadəçilərə daha yaxşı nəzarət imkanları təqdim etmək üzərində çalışdıqlarını vurğulayıb.

Reklam Testləri və İddialar

OpenAI rəhbərliyinin digər üzvü Nick Turley isə, yayılan reklam iddialarına aydınlıq gətirərək, 'Hazırda heç bir reklam testi aparılmır. Əgər gələcəkdə reklamları tətbiq etməyi planlaşdırsaq, bu, istifadəçilərin etimadını qorumaq üçün diqqətlə həyata keçiriləcək,' - deyə bildirib. Turley, yayılan ekran görüntülərinin ya saxta olduğunu, ya da reklam olmadığını qeyd edib.

İstifadəçilərin Etimadı Təhlükədədir?

Bununla belə, bəzi istifadəçilər OpenAI-nin açıqlamalarını skeptik qarşılayıblar. Sosial mediada yayılan narazılıq mesajları, istifadəçilərin platformaya olan etimadının zədələndiyini göstərir. Bir istifadəçi yazıb: 'İstifadəçilərin etimadını bu cür kiçik səhvlərlə itirmək çox asandır.'

Gələcək Planlar

OpenAI-nin gələcəkdə reklamları tətbiq edib-etməyəcəyi hələ də sual altındadır. Şirkət rəhbərliyi, istifadəçilərin narahatlıqlarını nəzərə alaraq, bu mövzuda daha şəffaf və diqqətli bir yanaşma tətbiq edəcəyini vəd edir. Bununla yanaşı, OpenAI-nin baş direktoru Sam Altmanın bu yaxınlarda yaydığı bir memorandumda, ChatGPT-nin keyfiyyətinin artırılmasının prioritet məsələ olduğu və reklam kimi digər layihələrin ikinci plana atıldığı bildirilib.

Disrupt 2026 Tədbiri

OpenAI-nin gələcək planları ilə yanaşı, texnologiya dünyasında digər mühüm hadisələr də baş verir. Disrupt 2026 tədbiri 13-15 oktyabr tarixlərində San-Fransiskoda keçiriləcək. Bu tədbirdə Google Cloud, Netflix, Microsoft, Box, Phia, a16z, ElevenLabs, Wayve, Hugging Face kimi şirkətlərin nümayəndələri iştirak edəcək. İştirakçılar 200-dən çox sessiyada sənaye liderləri ilə görüşmək və yeni innovasiyalarla tanış olmaq imkanı əldə edəcəklər. Erkən qeydiyyat üçün gözləmə siyahısına qoşulmaq mümkündür.

OpenAI-də Yeni CEO

Bu ilin əvvəlində Instacart və Facebook-un keçmiş rəhbəri Fidji Sumo OpenAI-yə Applications bölməsinin baş direktoru olaraq qoşulub. Onun şirkətin reklam biznesini inkişaf etdirməsi gözlənilirdi. Lakin, Wall Street Journal-ın məlumatına görə, OpenAI-nin baş direktoru Sam Altman tərəfindən yayımlanan son memorandumda reklam layihələrinin ikinci plana keçirildiyi və ChatGPT-nin keyfiyyətinin artırılmasının prioritet elan edildiyi bildirilib.

3
Link kopyalandı

Bir istifadəçi, ChatGPT-ni kalkulyatorda işə salmağı bacarıb! (VİDEO)