Süni İntellekt
Delta süni intellektlə fərdi bilet qiymətlərini təyin etməyə başlayır
16
Süni intellekt
Oxumaq vaxt alır?
Məqalələri dinləyə bilərsizDelta Hava Yolları, biletlərin fərdi qaydada qiymətləndirilməsi üçün süni intellektdən istifadə etməyə başlayaraq aviabiletlərin qiymət siyasətində yeni bir mərhələyə qədəm qoyur. Şirkətin prezidenti Glen Hauenstein-in son maliyyə hesabatında verdiyi məlumata görə, bu texnologiya artıq sınaqdan keçirilib və nəticələr "heyrətamiz dərəcədə müsbət" olub. Delta, bu ilin sonuna qədər bilet qiymətlərinin 20 faizini süni intellekt vasitəsilə təyin etməyi planlaşdırır.
Hauenstein-in sözlərinə görə, bu sistem "bilet qiymətinin fərdi olaraq, müəyyən uçuş üçün, müəyyən vaxtda, müəyyən müştəriyə uyğunlaşdırılması" prinsipinə əsaslanır. Delta artıq bu texnologiyanı bilet qiymətlərinin 3 faizində tətbiq edir və bu göstəricini artırmaq üçün "intensiv test mərhələsində"dir. Bu texnologiyanın əsas məqsədi, hər bir müştərinin ödəniş etməyə razı olacağı maksimum məbləği aşkar etməkdir.
Delta bu texnologiyanı Fetcherr adlı səyahət texnologiyası şirkəti ilə əməkdaşlıq çərçivəsində həyata keçirir. Fetcherr, Delta ilə yanaşı, Virgin Atlantic, Azul, WestJet və VivaAerobus kimi digər hava yolları şirkətləri ilə də işləyir. Delta-nın istifadə etdiyi süni intellekt, "super analitik" kimi fəaliyyət göstərərək 24/7 rejimində fərdi bilet qiymətlərini real vaxtda təyin edir.
Bilet qiymətlərinin fərdiləşdirilməsi yeni bir anlayış deyil. Hava yolları şirkətləri uzun müddətdir ki, bilet qiymətlərini bir sıra amillər – sifarişin nə qədər əvvəl edilməsi, hansı vebsayt vasitəsilə sifariş verilməsi və hətta istifadə olunan internet brauzeri kimi göstəricilər əsasında dəyişirlər. Lakin Delta-nın süni intellekt texnologiyası bu yanaşmanı yeni səviyyəyə qaldırır.
Bununla belə, Delta-nın bu texnologiyaya açıq şəkildə üstünlük verməsi tənqidlərə səbəb olub. Şirkət, keçən il tək səyahət edən müştərilərə qrup halında səyahət edənlərə nisbətən daha yüksək qiymət tətbiq etmək qərarını geri götürmək məcburiyyətində qalmışdı. İndi isə Delta-nın süni intellekt texnologiyasının müştəriləri hansı səviyyədə analiz edəcəyi dəqiq bilinmir, bu da məxfilik tərəfdarlarının narahatlığına səbəb olub.
"Onlar insanların nə qədər ödəməyə hazır olduqlarını aşkar etməyə çalışırlar," deyə Consumer Watchdog təşkilatından Justin Kloczko bildirib. Arizona senatoru Ruben Gallego isə bu yanaşmanı "yırtıcı qiymət siyasəti" adlandırıb və bunun müştərilərin son qəpiyinə qədər pulunu almaq məqsədilə hazırlandığını qeyd edib.