Süni İntellekt
Dust hits $6M ARR helping enterprises build AI agents that actually do stuff instead of just talking
20
Süni intellekt
Oxumaq vaxt alır?
Məqalələri dinləyə bilərsizİki il əvvəl yaradılmış süni intellekt platforması Dust, müəssisələrə yalnız danışıq interfeysləri təqdim etmək əvəzinə, tam iş axınlarını yerinə yetirə bilən süni intellekt agentləri qurmağa kömək edir və illik gəlirini 6 milyon ABŞ dollarına çatdırıb. Bu, keçən illə müqayisədə altı dəfə artım deməkdir. Şirkətin sürətli inkişafı müəssisələrin süni intellektdən istifadə tərzindəki dəyişiklikləri əks etdirir. Sadə çatbotlardan fərqli olaraq, Dust kimi platformalar daha mürəkkəb sistemlər təqdim edir və müxtəlif biznes tətbiqlərində konkret hərəkətlər edə bilir.
San-Fransisko mərkəzli startap cümə axşamı Anthropic-in "Powered by Claude" ekosisteminin bir hissəsi olaraq seçildiyini elan etdi. Bu, müasir dil modelləri üzərində qurulmuş ixtisaslaşmış alətlər yaradan yeni bir süni intellekt şirkətləri kateqoriyasını təmsil edir.
Dust-un həmtəsisçisi və baş direktoru Gabriel Hubert VentureBeat-ə müsahibəsində bildirib ki, “İstifadəçilər yalnız danışıq interfeyslərindən daha çox şey istəyirlər. Onlar sadəcə layihə təklifləri deyil, avtomatik olaraq tam sənəd hazırlanmasını istəyirlər. Eyni zamanda, görüş xülasələri əvəzinə, CRM qeydlərinin əl ilə müdaxilə olmadan yenilənməsini tələb edirlər.”
Dust-un platforması, müəssisələrə əvvəllər populyar olan çatbotlardan daha çox imkanlar təqdim edir. Məsələn, Dust-un süni intellekt agentləri GitHub məsələlərini avtomatik olaraq yarada, təqvim görüşlərini planlaşdıra, müştəri qeydlərini yeniləyə və hətta daxili kodlama standartlarına uyğun kod nəzərdən keçirmələri edə bilir. Bütün bunlar isə müəssisə səviyyəli təhlükəsizlik protokollarına riayət etməklə həyata keçirilir.
Şirkətin yanaşması bir nümunə ilə daha aydın olur: biznesdən-biznesə satış şirkəti satış zənglərinin transkriptlərini emal etmək üçün bir neçə Dust agentindən istifadə edir. Bir agent satış arqumentlərini təhlil edir və Salesforce-da döyüş kartlarını avtomatik yeniləyir. Başqa bir agent isə müştəri tələblərini məhsul yol xəritəsinə uyğunlaşdırır və bəzi hallarda inkişaf üçün hazır olan kiçik xüsusiyyətlər üçün GitHub məsələlərini avtomatik yaradır.
Anthropic-in hazırladığı Model Kontekst Protokolu (MCP) bu səviyyədə avtomatlaşdırmanı mümkün edir. MCP, süni intellekt sistemlərinə xarici məlumat mənbələrinə və tətbiqlərə təhlükəsiz şəkildə qoşulmağa imkan verən yeni bir standartdır. Anthropic-in EMEA üzrə rəhbəri Guillaume Princen MCP-ni "süni intellekt modelləri ilə tətbiqlər arasında USB-C konnektoru kimi" təsvir edib.
Dust-un müvəffəqiyyəti müəssisələrin süni intellektin tətbiqinə yanaşmasında baş verən geniş dəyişiklikləri əks etdirir. Şirkətlər artıq xüsusi modellər yaratmaq əvəzinə, Anthropic-in Claude 4 kimi təməl modellərindən istifadə edərək xüsusi proqram təminatı hazırlayır. Dust müştərilərinə ayda hər istifadəçi üçün 40-50 ABŞ dolları qarşılığında xidmət göstərir və müxtəlif ölçülü müəssisələrə xidmət edir.
Dust-un böyüməsi süni intellektin yalnız məlumat təmin etməkdən daha çox real işləri yerinə yetirə bilən sistemlərə keçid etdiyini göstərir. Şirkətlərin bu sistemlərə üstünlük verməsi müəssisə proqram təminatının gələcəyinə dair ipucları verir. Dust kimi platformalar, iş axınlarını avtomatlaşdıraraq və mürəkkəblikləri aradan qaldıraraq, təşkilatların daha yüksək dəyərli fəaliyyətlərə fokuslanmasına imkan yaradır.
Hubert qeyd edib ki, “Biz universal süni intellekt vasitələri təqdim edərək şirkətlərin bütün iş axınlarını daha ağıllı etmək üçün çalışırıq. Eyni zamanda, düzgün icazə sistemləri ilə gələcəyin agent əməliyyat sistemlərinin təməlini qoyuruq.”
Müştərilər arasında Dust-un xidmətlərinin müəssisə əməliyyatlarını dəyişdirəcəyinə inanan təşkilatlar var. Süni intellekt modelləri daha da inkişaf etdikcə və MCP kimi protokollar təkmilləşdikcə, yalnız məlumat təmin edən süni intellekt vasitələri ilə real hərəkətlər edə bilən vasitələr arasındakı fərq müəssisə bazarında əsas fərqləndirici amil olacaq.
Şirkətin sürətli gəlir artımı göstərir ki, müəssisələr yalnız köməkçi deyil, real işləri yerinə yetirə bilən süni intellekt sistemlərinə yüksək qiymət ödəməyə hazırdırlar. Bu yanaşma, təşkilatların proqram təminatı alışı və iş axını dizaynına baxışını yenidən formalaşdıraraq, uzun müddətdir ki, müəssisə texnologiyası yığınlarını narahat edən mürəkkəbliyi azalda bilər.