Süni İntellekt
Google süni intellektlə virtual geyim sınama funksiyasını təqdim etdi
3
Süni İntellekt
Oxumaq vaxt alır?
Məqalələri dinləyə bilərsizGoogle bu həftə süni intellekt (AI) texnologiyasına əsaslanan yeni bir funksiyanı təqdim edib. Bu yenilik istifadəçilərə özlərinin tam bədən şəkillərini yükləyərək geyimləri virtual olaraq sınamaq imkanı yaradır. Virtual geyim sınama funksiyası artıq ABŞ-də rəsmi olaraq istifadəyə verilib və istifadəçilər Google-un Axtarış, Shopping və Images platformalarındakı məhsul nəticələrindən geyimləri seçərək “try it on” (sınamaq) ikonkasına toxunmaqla bu funksiyadan yararlana bilərlər. İstifadəçilər həmçinin bu görüntüləri yadda saxlaya və dostları ilə paylaşa bilərlər.
Əvvəllər Google bu texnologiyanı modellərin üzərində sınayırdı. Lakin yeni funksiya istifadəçilərə öz bədənlərinin virtual versiyasında geyimləri sınamaq imkanı verir. Bu addım texnologiya nəhənginin süni intellekt sahəsinə daha da ciddi sərmayə yatırdığını göstərir.
Google ötən ay Doppl adlı eksperimental tətbiqini istifadəyə verib. Bu tətbiq AI-dən istifadə edərək geyimlərin üzərində necə göründüyünü video formatında göstərir və istifadəçilərə fərdi stil qurmağa kömək edir. Google-un İstehlakçı Alış-veriş Direktoru Danielle Buckley bildirib ki, Shopping Graph sistemi internetdəki milyardlarla məhsul və qiymət məlumatına əsaslanır. İstifadəçilər bu sistem vasitəsilə istədikləri qiymət, ölçü və rəng üçün bildiriş təyin edə biləcəklər. Bu, istifadəçilərin sevdikləri məhsulların endirimə düşməsi və ya qiymətlərin uyğunlaşması xəbərini qaçırmamasını təmin edəcək.
Payızda təqdim olunacaq yeni xüsusiyyətlər arasında geyim dəstləri və otaq dizaynı üçün yaradıcı təsvirlər əsasında ideyalar almaq imkanı da var. Məsələn, bağ partisi üçün yaşıl rəngli axan paltar və ya yataq otağı dizaynı kimi müxtəlif vizual seçimlər təklif ediləcək. Google-un vizion uyğunluğu texnologiyası Shopping Graph-da olan 50 milyard məhsulu nəzərdən keçirərək istifadəçilərə ən uyğun məhsul siyahılarını təqdim edəcək.
Bu yeniliklər Google-un alış-veriş təcrübəsini daha interaktiv və fərdiləşdirilmiş hala gətirmək məqsədini ortaya qoyur.