GPTZero və Smodin: AI plagiatı tamamilə yox edə bilərmi?
129
Süni intellekt
Oxumaq vaxt alır?
Məqalələri dinləyə bilərsizSüni İntellekt Təhsildə İnqilab Yaradır
Süni intellekt, xüsusilə ChatGPT kimi alətlər, təhsil sahəsində inqilab yaradır. Tələbələr tapşırıqları sürətlə yerinə yetirə bilir, lakin bu, öyrənmə prosesini zərbə altına qoyur. Bir çox müəllimlər, AI vasitəsilə yazılmış işləri tanımağın çətinlikləri ilə üzləşir.
AI ilə Yazılmış İşləri Necə Tanımaq Olar?
AI ilə yazılmış işlərdə bəzi ümumi xüsusiyyətlər müşahidə olunur. Məsələn, tapşırıq mövzusundakı açar sözlərin tez-tez təkrarlanması, qeyri-dəqiq faktların daxil edilməsi və təkrarlanan, monoton izahatlar bu işlərin əsas göstəriciləridir. Müəllimlər tələbələrin yazı üslubunu tanımaq üçün işlərin təbii axarını və dil üslubunu diqqətlə izləməlidir.
Müəllimlər Üçün Praktik Məsləhətlər
Müəllimlər AI ilə mübarizə aparmaq üçün bir neçə üsuldan istifadə edə bilərlər:
AI Alətlərini Öyrənmək
Müəllimlər, GPTZero və Smodin kimi AI aşkar edən alətləri öyrənərək tapşırıqlarda plagiatı müəyyən edə bilərlər. Bu alətlər tapşırıqları skan edərək AI ilə yazılmış mətnləri aşkar edir.
Tələbə Yazı Üslubunu Tanımaq
Semestrin əvvəlində tələbələrdən şəxsi və əyləncəli bir yazı nümunəsi təqdim etmələrini tələb etmək faydalı ola bilər. Məsələn, 'Uşaqlıqda ən sevdiyiniz oyuncaq haqqında 200 söz yazın' kimi tapşırıqlar tələbənin real yazı üslubunu tanımağa kömək edir.
AI ilə Təkrar Yazı Testi
Şübhəli işləri AI alətinə təqdim edərək yenidən yazdırmaq müəllimlərə işin plagiat olub-olmadığını təsdiqləməyə kömək edə bilər. AI adətən öz mətnini təkrar yazarkən sinonimlərdən istifadə edir, lakin məzmunu əhəmiyyətli dərəcədə dəyişmir.
Təhsil Sahəsində Yeni Çağırışlar
Süni intellektin yayılması müəllimlər üçün yeni çağırışlar yaradır. Müəllimlər yalnız texnologiyanı öyrənməklə kifayətlənməməli, həm də tələbələrə öyrənmənin dəyərini aşılamağa çalışmalıdır. Süni intellektə qarşı mübarizədə əsas məqsəd tələbələrə öyrənmənin cəlbedici və maraqlı olduğunu göstərməkdir.
Nəticə
Süni intellekt, təhsil sahəsində həm imkanlar, həm də problemlər təqdim edir. Müəllimlər texnologiyanın gücünü anlayaraq, tələbələrin plagiatdan uzaq durmasını təmin edə bilərlər. Bu, yalnız texnologiya ilə mübarizə deyil, həm də öyrənmənin əhəmiyyətini vurğulamaq üçün bir fürsətdir.