Süni İntellekt
Meta şirkəti WhatsApp Biznes üçün yeni süni intellekt funksiyalarını təqdim edir
42
Süni intellekt
Oxumaq vaxt alır?
Məqalələri dinləyə bilərsizMeta şirkəti WhatsApp Biznes platformasında yeni süni intellekt funksiyalarını istifadəyə verdiyini açıqlayıb. Bu yeniliklər böyük bizneslərin müştərilərlə səsli zənglər vasitəsilə əlaqə qurmasına imkan yaradacaq. Bununla da WhatsApp süni intellektlə dəstəklənən səsli agentlərin istifadəsini genişləndirmək məqsədini həyata keçirəcək.
Hal-hazırda WhatsApp üzərindən yalnız kiçik biznes hesabları müştərilərlə səsli çatlaşa bilir. Lakin böyük bizneslər üçün bu funksiya indiyədək mövcud deyildi. Meta bildirir ki, yaxın həftələrdə API vasitəsilə böyük bizneslər də bu funksiyadan yararlana biləcək. Beləliklə, müştərilər bizneslərlə birbaşa səsli əlaqə quracaq, bizneslər isə müştərilərə geri zəng edə biləcəklər.
Bundan əlavə, müştərilər tezliklə bizneslərdən səsli mesajlar göndərmək və qəbul etmək imkanı da əldə edəcəklər. Bu səsli əlaqə kanalları vasitəsilə şirkətlər Vapi, ElevenLabs, Coval və ya Phonic kimi startapların təqdim etdiyi süni intellekt əsaslı səsli agentlərdən istifadə edərək müştəri xidmətlərini avtomatlaşdıra biləcəklər.
Meta həmçinin WhatsApp üzərindən süni intellektlə idarə olunan chat əsaslı müştəri dəstəyi və əlaqə xidmətini genişləndirir. Bu xidmət artıq Meksikada daha çox satıcıya təqdim olunur. Şirkət əlavə olaraq süni intellektdən istifadə edərək satıcıların saytlarında məhsul tövsiyələrini şəxsiləşdirməyi də planlaşdırır. İlk tövsiyədən sonra süni intellekt müştərilərin əlavə suallarını cavablandıracaq və WhatsApp üzərindən yeniləmələr göndərə biləcək.
Meta tərəfindən təqdim olunan bu yeniliklər artıq biznes istifadəçiləri üçün istifadəyə verilməyə başlanıb və növbəti həftələrdə daha geniş istifadəçi kütləsinə çatdırılacaq.