Microsoft-un AI strategiyası: Keçmişdən gələcəyə inqilabi yol xəritəsi
1529
Süni intellekt
Oxumaq vaxt alır?
Məqalələri dinləyə bilərsizMicrosoft-un Keçmişdən Gələcəyə Yolçuluğu
1995-ci ilin soyuq dekabr günlərindən birində Bill Qeyts 200-dən çox jurnalisti bir araya gətirərək Microsoft-un internetə tam keçidini elan etdi. Bu addım yalnız o dövrün deyil, gələcək onilliklərin texnologiya inkişafını formalaşdırdı. O vaxtdan 30 il keçib, lakin Microsoft-un bugünkü süni intellekt (AI) strategiyası həmin tarixi qərarın əks-sədasını xatırladır.
‘İnternet bütün məhsul xəttimizdə gördüyümüz işlərin əsas hərəkətverici qüvvəsidir,’ - deyə Qeyts 1995-ci ildə vurğulamışdı. Bu gün isə eyni cümləni yalnız ‘internet’ yerinə ‘AI’ sözünü qoyaraq Satya Nadella təkrarlaya bilər. Şirkətin hazırkı CEO-su Nadella, 2025-ci ildə səhmdarlara yazdığı məktubda, AI-nin texnologiyanın bütün təbəqələrini dəyişdirdiyini və Microsoft-un bu dəyişikliklərin mərkəzində olduğunu qeyd edib.
İnternetdən Süni İntellektə Keçid
1995-ci ildə Microsoft-un internetə keçidi sürətlə baş verdi: Internet Explorer 2.0 buraxıldı, Microsoft Office internetlə uyğunlaşdırıldı və MSN xidmətləri tamamilə yenidən quruldu. Bu dəyişikliklər şirkəti rəqibləri ilə mübarizədə irəli apardı. Lakin bu, həm də böyük risklər və çətinliklərlə müşayiət olunurdu.
Bugünkü süni intellekt dövründə isə Microsoft-un vəziyyəti daha mürəkkəbdir. Şirkət artıq yalnız bir neçə rəqiblə deyil, Google, Amazon, Nvidia, OpenAI və Anthropic kimi güclü oyunçularla üz-üzədir. Lakin fərq ondadır ki, AI-nin tətbiqi üçün artıq möhkəm texnoloji baza mövcuddur. Analitik Tim Bajarin qeyd edir ki, bu, Microsoft-un indiki uğur şansını artırır.
Əsas Dərslər və Çağırışlar
Microsoft-un AI strategiyası yalnız real problemləri həll edən və dəyər yaradan tətbiqlər təqdim etdiyi halda uğurlu ola bilər. Lakin sosial mediada yayılan bəzi tənqidlər göstərir ki, hər kəs bu yenilikləri qəbul etməyə hazır deyil. Məsələn, Almaniyanın PC-WELT jurnalında ‘Bunu heç kim istəmədi: Microsoft-un Copilot AI təşəbbüsü’ başlıqlı məqalə yayımlandı.
Bununla yanaşı, keçmişdən bir dərs də öyrənmək olar: texnoloji dünyada uzunömürlülük və aktual qalmaq zəmanət deyil. 1995-ci ildə Microsoft-un əsas rəqibləri olan şirkətlərin əksəriyyəti artıq mövcud deyil. Microsoft-un öz internet strategiyası uğurlu oldu, lakin ABŞ Ədliyyə Nazirliyinin 1998-2001-ci illərdə apardığı antitrest təhqiqatına səbəb oldu. Bu, rəqabətin sərhədlərini aşmağın nəticələrini xatırladır.
Bugünkü AI dövründə Microsoft-un məqsədi yalnız texnologiya yaratmaq deyil, həm də onun insanların gündəlik həyatına təsirini artırmaqdır. Bu, şirkətin 30 il əvvəl başladığı yolun yeni mərhələsidir.