Süni İntellekt
OpenAI, Google Chrome-u Yeni Süni İntellektlə Dəstəklənən Brauzerlə Rəqabətə Çağırır
19
Süni intellekt
Oxumaq vaxt alır?
Məqalələri dinləyə bilərsizOpenAI, Google Chrome-un bazarda dominant mövqeyinə rəqib olacaq yeni süni intellektlə dəstəklənən brauzerini istifadəyə verməyə hazırlaşır. Reuters-ə danışan üç mənbənin məlumatına görə, bu brauzer yaxın həftələrdə istifadəyə veriləcək və süni intellekt vasitəsilə istehlakçıların internetdə axtarış vərdişlərini əsaslı şəkildə dəyişdirməyi hədəfləyir. Bu addım, OpenAI-ə Google-un uğurunun təməl daşlarından biri olan istifadəçi məlumatlarına birbaşa çıxış imkanı yaradacaq.
Əgər ChatGPT-nin həftəlik 400 milyon aktiv istifadəçisi tərəfindən qəbul edilərsə, OpenAI-nin yeni brauzeri Google-un reklam gəlirlərinin əsas mənbələrindən biri olan Chrome-un mövqeyinə təzyiq göstərə bilər. Chrome, Alphabet-in reklam biznesinin təqribən üçdə ikisini təşkil edən gəlirlərinin əsas dayaq sütunlarından biridir. Bu brauzer, istifadəçi məlumatlarını toplayaraq Alphabet-ə daha effektiv və gəlirli reklamlar hədəfləməyə imkan yaradır, eyni zamanda Google-un axtarış sisteminə trafik yönləndirir.
OpenAI-nin yeni brauzeri, istifadəçilərin bəzi qarşılıqlı əlaqələrini ChatGPT-yə bənzər daxili söhbət interfeysində saxlamağa imkan verəcək, beləliklə istifadəçilər birbaşa vebsaytlara keçid etmədən məlumat əldə edə biləcəklər. Mənbələrdən birinin sözlərinə görə, bu brauzer OpenAI-nin xidmətlərini istehlakçıların şəxsi və iş həyatına inteqrasiya etmək strategiyasının bir hissəsidir.
OpenAI, bu məsələ ilə bağlı şərh verməkdən imtina edib. Mənbələr isə ictimaiyyət qarşısında danışmaq səlahiyyətlərinin olmaması səbəbindən anonim qalmağı üstün tutublar.
OpenAI-nin rəhbəri Sam Altman tərəfindən idarə olunan şirkət, 2022-ci ilin sonunda ChatGPT-nin istifadəyə verilməsi ilə texnologiya sənayesini silkələmişdi. Lakin ilkin uğurlarından sonra OpenAI, Google və Anthropic kimi rəqiblərlə ciddi rəqabət şəraitində yeni inkişaf sahələri axtarmağa məcbur olub.
May ayında OpenAI, Apple-ın keçmiş dizayn rəhbəri Jony Ive-in qurduğu "io" adlı süni intellekt cihazları startapını 6,5 milyard dollara alaraq hardware sahəsinə daxil olacağını açıqlamışdı. Yeni brauzer, OpenAI-nin "Operator" kimi süni intellekt məhsullarını birbaşa istifadəçi təcrübəsinə inteqrasiya etməyə imkan yaradacaq. Bu brauzer, istifadəçilərin veb fəaliyyətlərinə çıxış əldə edərək, onların adından hərəkətlər (məsələn, rezervasiya etmək və ya formaları doldurmaq) həyata keçirə bilən süni intellekt "agentləri" üçün ideal platforma olacaq.
Lakin OpenAI-nin qarşısında çətinliklər də var. Google Chrome, 3 milyarddan çox istifadəçisi ilə hazırda dünya üzrə brauzer bazarının üçdə ikisindən çoxuna nəzarət edir. Apple-ın Safari brauzeri isə 16% bazar payı ilə ikinci yerdədir. OpenAI isə ötən ay ChatGPT-nin 3 milyon ödənişli biznes istifadəçisinə sahib olduğunu bildirib.
Digər süni intellekt startapları, məsələn, The Browser Company və Brave də bu il istifadəçilərin adından fəaliyyət göstərə bilən süni intellektlə təchiz edilmiş brauzerlər təqdim etdiklərini elan ediblər. Perplexity adlı başqa bir startap isə "Comet" adlı süni intellekt brauzerini istifadəyə verib.
Google Chrome-un istifadəçi məlumatlarını reklamlar üçün hədəfləmə məqsədilə toplamaq uğuru, ABŞ Ədliyyə Nazirliyinin onun bölünməsini tələb etməsinə səbəb olub. Ötən il ABŞ hakimi Google-un valideyn şirkətinin onlayn axtarış sahəsində qanunsuz monopoliyaya sahib olduğunu qərara almışdı. Google bu qərara etiraz edəcəyini bildirib.
Mənbələrin sözlərinə görə, OpenAI-nin yeni brauzeri Google-un açıq mənbə kodlu "Chromium" brauzer texnologiyası üzərində qurulub. Chromium, Google Chrome, Microsoft Edge və Opera kimi rəqib brauzerlərin də əsasını təşkil edir. Ötən il OpenAI, Google Chrome-un ilkin inkişaf komandasında iştirak etmiş iki vitse-prezidenti işə qəbul edib. Şirkət daha əvvəl Google Chrome-u satın almağı düşündüyünü, lakin antitrest tənzimləyiciləri tərəfindən satışın məcbur edilməsi halında bunu reallaşdıracağını açıqlayıb. Google isə Chrome-u satmaq niyyətində olmadığını bildirib.
OpenAI, digər şirkətlərin brauzerləri üzərində "plug-in" yaratmaq əvəzinə, öz müstəqil brauzerini qurmağa qərar verib. Mənbələrdən birinin sözlərinə görə, bu, şirkətə topladığı məlumatlar üzərində daha çox nəzarət imkanı verir.