Pandemiya dövründə oxu səviyyəsi tarixi minimumda - Tech Xəbər

Süni İntellekt

Pandemiya dövründə oxu səviyyəsi tarixi minimumda

11
Link kopyalandı

23

23.09.2025, 09:00

Süni intellekt

Oxumaq vaxt alır?

Məqalələri dinləyə bilərsiz

COVID-19 pandemiyası ABŞ-da şagirdlərin oxu səviyyəsini son onilliklərin ən aşağı səviyyəsinə endirdi. Bu, artıq uzun müddətdir davam edən oxu bacarıqlarının azalması tendensiyasını daha da dərinləşdirdi. Ekspertlər bu geriləmənin səbəbləri arasında uşaqların ekran qarşısında keçirdiyi vaxtın artmasını, diqqət müddətinin qısalmasını və daha uzun formalı yazıları oxumağa marağın azalmasını göstərirlər.

Süni intellekt və oxu bacarıqlarının inkişafı

Mississippi, Louisiana və digər ştatlar oxu proqramlarını yeniləmək və uşaqların oxu bacarıqlarını artırmaq üçün qanunlar qəbul etməklə bu problemi həll etməyə çalışır. Bununla yanaşı, süni intellektin yüksəlişi oxu bacarıqlarını inkişaf etdirmək üçün yeni imkanlar yaradır. ABŞ boyunca valideynlər, müəllimlər və ictimai qruplar süni intellektlə təchiz edilmiş oxu müəllimlərindən istifadə edirlər. Bu texnologiyalar uşaqların oxuduqlarını dinləyir, səhvləri düzəldir və hər bir şagirdin səviyyəsinə uyğun dərslər təqdim edir.

Denver İctimai Məktəbləri son illərdə süni intellekt məhsullarını həm tədris aləti, həm də müəllimlərə dəstək olaraq istifadə etməklə diqqət çəkib. Təxminən 200 məktəbi əhatə edən bu sistem, Amira Learning adlı süni intellekt oxu platforması ilə əməkdaşlığa başlayıb. Denverdəki məktəblərdə minlərlə ibtidai sinif şagirdi hal-hazırda bu platformadan istifadə edir.

Süni intellektin funksionallığı

Amira Learning proqramı şagirdlər oxuyarkən onların səhvlərini real vaxtda düzəldir və kiçik müdaxilələr edir. Məsələn, şagirdin bir sözü tələffüz etməkdə çətinlik çəkdiyi zaman proqram onu sözün səsini çıxarmağa kömək edən sadə hərəkətlər etməyə təşviq edir. Bu platforma həm ingilis, həm də ispan dilində tədris edə bilir, bu da Denverdə yaşayan və evdə ispan dilində danışan şagirdlər üçün böyük üstünlükdür.

Amira Learning-in CEO-su Mark Angel bildirir ki, ABŞ-da təxminən 4 milyon şagird bu proqramdan istifadə edir. Denver İctimai Məktəblərinin humanitar fənlər üzrə direktoru Jennifer Begley, süni intellektin fərdi yanaşma yaratmaqda uğurlu olduğunu qeyd edir. "Şagirdlər sadəcə süni intellektlə oxuyurlar və bunu əyləncəli hesab edirlər, çünki geri bildirim alırlar. Bu, müəllimlərin geniş miqyasda edə bilməyəcəyi fərdi fərqləndirilməni təmin edir", Begley deyir.

Süni intellektin məhdudiyyətləri

Bununla belə, süni intellektin tamamilə əvəzləyici bir vasitə olmadığı vurğulanır. Harvard Təhsil Məktəbinin dosenti Ying Xu, uşaqların süni intellektlə oxuyarkən əldə etdikləri faydaların böyüklər ilə oxumağa bənzər olduğunu qeyd edir. Lakin o bildirir ki, süni intellekt valideynlər və müəllimlər tərəfindən təmin edilən tədrisi tam əvəz edə bilməz.

Edsoma adlı süni intellekt tədris şirkəti Texasdakı Boys and Girls Club ilə əməkdaşlıq edərək, uşaqların oxu səviyyəsini təyin edir və onların oxumaq üçün kitablardan seçim etməsinə imkan yaradır. Bu proqram, uşaqların tələffüz və səlislik üzrə real vaxtda geri bildirim almasını təmin edir.

Mümkün risklər və narahatlıqlar

Ekspertlər süni intellektin uşaqların oxu bacarıqlarını inkişaf etdirmək potensialını görsələr də, ekran qarşısında uzun müddət keçirmək və şəxsi məlumatların məxfiliyi ilə bağlı narahatlıqlar qalır. Denver İctimai Məktəbləri şagird məlumatlarının istifadəsinə dair ciddi tələblər qoyduğunu bildirir.

New York Universitetinin professoru Susan Neuman, süni intellektlə tədris materiallarını şagirdlərin səviyyəsinə uyğunlaşdırmağın effektiv olduğunu qeyd edir. Lakin bu texnologiyanın sinifdə tətbiq olunan tədris proqramı ilə uyğunlaşdırılması vacibdir. Əks halda, şagirdlər iki fərqli tədris proqramı ilə üzləşə bilər.

Bəzi ekspertlər isə süni intellektin az gəlirli ailələrin uşaqları üçün geniş istifadəsinin daha zəngin ailələrin uşaqları ilə təhsil fərqini artıracağından narahatdır.

Balanslı yanaşma

Pensilvaniya ştatında bir ibtidai məktəbin direktoru Jordan Caldwell, süni intellektin məktəb əməliyyatlarına inteqrasiyasını yeni mərhələdə olduğunu qeyd edir. Lakin kitabların və kitabxanaların şagirdlər üçün əsas olduğunu vurğulayır. "Gün ərzində uşaqları texnologiya ilə yükləmək istəmirik, sonra onlar evə gedib daha çox texnologiya istifadə edirlər. Bu, balanslaşdırma aktıdır", Caldwell deyir.

11
Link kopyalandı

Bir istifadəçi, ChatGPT-ni kalkulyatorda işə salmağı bacarıb! (VİDEO)