Süni İntellekt
Perplexity Hindistanda OpenAI ilə rəqabətdə üstünlük qazanmaq istəyir
24
Süni intellekt
Oxumaq vaxt alır?
Məqalələri dinləyə bilərsizABŞ-da OpenAI liderliyini möhkəmləndirərkən, Perplexity fərqli bir yol seçərək Hindistana genişlənməkdədir. Bu axtarış mərkəzli süni intellekt startapı, dünyanın ikinci ən böyük internet və smartfon bazarında sürətlə milyonlarla istifadəçi cəlb edərək kütləvi bazar miqyasında mövqeyini gücləndirir.
Bu həftə, Perplexity Hindistanın Reliance Jio-dan sonra ikinci ən böyük telekommunikasiya operatoru olan Bharti Airtel ilə əməkdaşlıq etdi. Bu əməkdaşlıq çərçivəsində Airtel-in 360 milyon abunəçisinə normalda 200 dollar dəyərində olan 12 aylıq Perplexity Pro abunəliyi pulsuz olaraq təqdim ediləcək. Airtel TechCrunch-a təsdiqləyib ki, bu müqavilə eksklüzivdir və ölkədə başqa heç bir telekommunikasiya şirkəti Perplexity-nin xidmətlərini, o cümlədən pulsuz giriş imkanını, abunəçilərinə təklif edə bilməyəcək.
Bu əməkdaşlıq, Perplexity-nin qlobal genişlənmə strategiyasının ən əhəmiyyətli addımlarından biridir. Şirkət artıq Yaponiya və Cənubi Koreyada SoftBank və SK Telecom kimi operatorlarla oxşar əməkdaşlıqlar qurmuşdur. Hindistanın kütləvi bazar potensialı San Fransisko mərkəzli bu startapın digər coğrafiyalarda tapa bilməyəcəyi bir fürsət təqdim edir.
Sensor Tower-in TechCrunch-a eksklüziv olaraq paylaşdığı məlumatlara görə, Perplexity-nin Hindistandakı yüklənmələri 2025-ci ilin ikinci rübündə illik müqayisədə 600% artaraq 2,8 milyona çatıb. Müqayisə üçün, OpenAI-nin ChatGPT-si eyni dövrdə 587% artımla 46,7 milyon yüklənməyə nail olub. Aktiv istifadəçilər baxımından da Perplexity Hindistanda əhəmiyyətli artım göstərib. İkinci rübdə aylıq aktiv istifadəçilərin (MAU) sayı illik müqayisədə 640% artıb, ChatGPT-də isə bu göstərici 350% olub. Lakin ümumi rəqəmlərə görə ChatGPT liderliyini qoruyub saxlayır: Hindistanda 19,8 milyon MAU ilə Perplexity-nin 3,7 milyon MAU-sunu üstələyib.
Perplexity, Hindistanın istifadəçi bazasını Qərb bazarlarında OpenAI-nin üstünlük təşkil etdiyi ödənişli abunəçilərdən qabağa keçmək üçün bir vasitə kimi istifadə etməyə çalışır. Bu ilin əvvəlində Perplexity, Hindistanın məşhur fintech nəhəngi Paytm ilə əməkdaşlıq edərək, 500 milyondan çox yüklənməsi olan və Hindistan hökumətinin vahid ödəniş interfeysində ilk üç tətbiqdən biri olan Paytm tətbiqi vasitəsilə süni intellekt dəstəkli axtarış xidmətini təklif etməyə başladı.
Perplexity-nin baş direktoru Aravind Srinivas Hindistanda genişlənmək üçün birbaşa addımlar atıb. Yanvar ayında Hindistanda bir rəhbər işçi işə götürmə planlarını elan etdi, lakin müraciətlərin çoxluğu səbəbindən bu planı təxirə saldı. O, həmçinin Hindistanda süni intellekt qurmaqla məşğul olan bir qrupa 1 milyon dollar sərmayə qoyacağını və həftədə beş saat vaxt ayıracağını açıqladı.
Hindistan yerli süni intellekt startaplarının nisbətən az olması və texnologiya ilə maraqlanan geniş istifadəçi bazasına görə Perplexity üçün əsas bazar kimi görünür. Bu, hətta rəqibi Google-u da Hindistanda "AI Mode" və "AI Overviews" kimi süni intellekt dəstəkli axtarış funksiyalarını digər bazarlardan əvvəl istifadəyə verməyə təşviq edib.
Bununla belə, Hindistanda istifadəçi bazasını gəlirə çevirmək çətin olaraq qalır. Dünyada Perplexity hələ də gəlir baxımından ChatGPT-dən xeyli geridədir. 2025-ci ilin ikinci rübündə ChatGPT-nin tətbiqdaxili alış gəliri illik müqayisədə 731% artaraq 773 milyon dollara çatdığı halda, Perplexity 300% artımla 8 milyon dollara çatıb. Hindistanda isə qiymət həssaslığı gəlir əldə etməyi daha da çətinləşdirir. Buna baxmayaraq, ümidverici əlamətlər var. ChatGPT Hindistanda tətbiqdaxili alışlarda illik müqayisədə 800% artım göstərərək 9 milyon dollara çatıb. Perplexity Hindistandan hələ əhəmiyyətli gəlir əldə etməsə də, bu ölkədə ödənişli abunə bazasını genişləndirmək üçün imkanlar mövcuddur. Airtel ilə bağlanan müqavilə, qısamüddətli perspektivdə Perplexity-nin abunəçi bazasını effektiv şəkildə artırmağa kömək edə bilər.
Hindistan kimi bazarlarda strateji əməkdaşlıqlar, Perplexity-nin istifadəçi artımı və coğrafi müxtəlifliyə dəyər verən investorların diqqətini cəlb edə bilər. Lakin startap uzunmüddətli dəstəyi təmin etmək üçün genişlənən istifadəçi bazasını gəlirə çevirmək qabiliyyətini nümayiş etdirməlidir.
Perplexity-nin baş direktoru Srinivas, şərh tələblərinə cavab verməyib.