Süni İntellekt
Porsche süni intellektlə sürüş rahatlığını artırır
15
Süni intellekt
Oxumaq vaxt alır?
Məqalələri dinləyə bilərsizSüni intellekt ilə sürüş rahatlığının obyektiv qiymətləndirilməsi
Porsche Engineering-in yeni süni intellekt əsaslı sürüş rahatlığını qiymətləndirmə sistemi, avtomobil istehsalında inqilab etməyə hazırdır. Bu sistem, insan mütəxəssislərin subyektiv qiymətləndirmələrini tamamlayaraq obyektiv nəticələr təqdim edir. Gələcəkdə bu texnologiya seriya istehsalı avtomobillərdə də istifadə ediləcək və şassi performansı haqqında məlumat təmin edəcək.
Sürüş rahatlığının əhəmiyyəti
Avtomobilin keyfiyyətini müəyyən edən bir çox amil arasında sürüş rahatlığı xüsusi rol oynayır. Bu, həm avtomobilin alınmasında, həm də müştəri məmnuniyyətində həlledici faktorlardan biridir. Buna görə də, yeni model bazara çıxmazdan əvvəl istehsalçılar müxtəlif sürüş rahatlığı testləri həyata keçirirlər. Porsche Engineering də bu sahədə digər istehsalçılar üçün testlər və tənzimləmələr aparır.
Martin Reichenecker, Porsche Engineering-in Avtomobil Dinamikası və Təsdiqləmə üzrə baş meneceri, bu prosesdəki əsas məqsədin avtomobilin rahatlığı və idman xüsusiyyətlərini müştəri tələblərinə uyğun optimallaşdırmaq olduğunu vurğulayır. Testlər zamanı avtomobilin şaquli hərəkəti, dönmə davranışı, maneələrdən keçərkən reaksiyası və təkərlərin titrəməsi kimi xüsusiyyətlər qiymətləndirilir. Xüsusilə, 35 hertsdən aşağı vibrasiyalar rahatlıq baxımından əhəmiyyətli hesab olunur.
Süni intellektin tətbiqi
Porsche Engineering-in mütəxəssisi Emmanuel Bogner, süni intellektin insanın sürüş rahatlığına dair subyektiv qiymətləndirmələrini obyektiv ölçü məlumatları ilə əlaqələndirmək üçün inkişaf etdirildiyini bildirir. Layihənin başlanğıcında, şassi dinamikasını ölçmək üçün altı dəqiqlik akselerometrindən istifadə edilib. Bu cihazlar, Weissachdakı Porsche test mərkəzində müxtəlif yol şəraitlərində məlumatlar toplayıb.
Toplanmış məlumatlar Fourier transformasiyası ilə tezlik spektrinə çevrilərək neyron şəbəkəni təlimləndirmək üçün istifadə edilib. Təlim müddətində süni intellekt, girişdəki nümunələri mütəxəssis qiymətləndirmələri ilə əlaqələndirərək sürüş rahatlığını qiymətləndirməyi öyrənib.
Optimallaşdırılmış sensor sistemi
Bogner və komandası daha səmərəli ölçü sistemləri hazırlayıb. İlk dəqiq sensorlar bahalı və mürəkkəb tənzimləmə tələb edirdi. Alternativ olaraq, daha ucuz motorsport sensorları seçilib və onların nəticələri sınaqdan keçirilib. Dörd əsas nöqtəyə yerləşdirilən bu sensorlar, süni intellekt üçün kifayət qədər dəqiq məlumat təmin edib.
Süni intellekt hazırda vibrasiya sensorlarından alınan 12 dəyəri emal edərək şassi davranışını təsvir edən 10 parametr təqdim edir. Təlim prosesi bir günə qədər davam edir, lakin test sürüşünün qiymətləndirilməsi bir neçə dəqiqə ərzində tamamlanır.
Gələcək perspektivlər
Gələcəkdə, süni intellekt əsaslı bu sistemin avtomobillərin öz-özünü kalibrləməsi üçün istifadə edilməsi nəzərdə tutulur. Bu, avtomobillərin müəyyən bir yolda təkrar-təkrar hərəkət edərək şassi parametrlərini avtomatik optimallaşdırmasına imkan verəcək. Bundan əlavə, bu texnologiya seriya istehsalı avtomobillərdə də tətbiq edilə bilər. Beləliklə, avtomobilin şassi performansı və rahatlığı davamlı olaraq izlənəcək və müştəri üçün daha təhlükəsiz və komfortlu bir təcrübə təmin ediləcək.