Rusiyada AI ilk dəfə rəsmi alış-veriş etdi: Gələcəyin texnologiyası?
66
Süni intellekt
Oxumaq vaxt alır?
Məqalələri dinləyə bilərsizRusiyada süni intellekt agenti insanların adından ilk uğurlu alış-verişi həyata keçirib. Bu hadisə dekabr ayında baş verib və AI agenti 'Nayti Deşevle' ('Daha ucuz tap') adlı 'Yandex' servisi tərəfindən idarə olunub. Agent, istifadəçinin göndərdiyi tapşırığa uyğun olaraq məhsul seçib, qiymətləri analiz edib və alış-verişi tamamlayaraq nəticəni birbaşa çatda təqdim edib.
AI ilə alış-veriş: Yeni dövrün başlanğıcı
18 dekabrda istifadəyə verilən pilot proqram yalnız gözləmə siyahısında olan məhdud sayda istifadəçiyə açıq olub. Şirkət məlumatlarına görə, bu sistem müştərilərə məhsulları orta hesabla 20% daha ucuz qiymətə tapmağa imkan verib. İstifadəçilər sadəcə məhsulun linkini göndərərək və ya 'Yandex Brauzer'də 'Daha ucuz tap' komandasını işlədərək agenti aktivləşdirə bilirlər.
Sistem milyardlarla təklifi — iri marketplace-lərdən kiçik yerli mağazalara qədər — analiz edərək nəticəni dialoq formatında təqdim edir. İlk uğurlu alış-veriş isə it yeminin alınması olub. Bundan əlavə, 'Yandex ID' vasitəsilə sifarişin tək kliklə tamamlanması və 'Alisa' tərəfindən təqdim olunan xüsusi endirimlər də avtomatik tətbiq edilir.
Ekspert rəyləri və gələcək perspektivlər
Rusiyalı ekspertlər hesab edirlər ki, bu cür AI agentlərinin istifadəsi hələ ilkin mərhələdədir və ənənəvi alış-verişin emosional aspektləri ilə bağlı çətinliklər mövcuddur. Onların fikrincə, tam keçid mərhələsi tədricən baş verəcək.
Bu arada, Visa şirkəti dünyada yüzlərlə təhlükəsiz tranzaksiyanı AI vasitəsilə həyata keçirdiyini açıqlayıb. Şirkət proqnozlaşdırır ki, 2026-cı ilin bayram endirimləri mövsümündə milyonlarla istehlakçı alış-veriş üçün İİ agentlərindən istifadə edəcək. Visa-nın araşdırmalarına görə, ABŞ-da artıq 47% istehlakçı qiymətləri müqayisə etmək və fərdi tövsiyələr almaq üçün İİ alətlərindən istifadə edir.
İnsanlara təsiri
Bu texnologiya, xüsusilə vaxt qənaəti və daha sərfəli qiymətlər tapmaq baxımından istehlakçılar üçün əhəmiyyətlidir. İstifadəçilər artıq alış-veriş prosesində daha az vaxt sərf edərək, fokuslarını digər vacib məsələlərə yönəldə bilirlər. Lakin ənənəvi alış-verişin emosional aspektləri, xüsusən də məhsulları fiziki olaraq seçmək və təcrübə etmək, AI tərəfindən tam əvəz olunmayıb.