Süni İntellekt
Salesforce Agentforce 3 platformasını təqdim etdi: Süni intellekt müşahidəsi və MCP dəstəyi ilə
19
Süni intellekt
Oxumaq vaxt alır?
Məqalələri dinləyə bilərsizSalesforce şirkəti bu həftə Agentforce 3 adlı yeni platformasını təqdim edərək süni intellekt agentlərinin fəaliyyətini izləmə və təhlükəsiz inteqrasiya imkanlarını genişləndirdi. Bu yenilik, rəqəmsal işçi qüvvəsini geniş miqyasda tətbiq edən müəssisələrin üzləşdiyi əsas problemləri həll etməyi hədəfləyir. Şirkətin təqdim etdiyi "Command Center" adlı idarəetmə mərkəzi, süni intellekt agentlərinin fəaliyyətini real vaxt rejimində izləmək imkanı yaradır. Bundan əlavə, platforma, heç bir əlavə kodlaşdırmaya ehtiyac olmadan yüzlərlə xarici biznes alətinə qoşulmağa imkan verən yeni standartlarla uyğun işləyir.
Agentforce 3-ün buraxılışı müəssisələrdə süni intellekt agentlərinə artan tələbat fonunda baş tutur. Salesforce-un məlumatına görə, son altı ayda süni intellekt agentlərinin istifadəsi 233% artıb və 8,000-dən çox müştəri bu texnologiyanı tətbiq etməyə başlayıb. İlk istifadəçilərdən olan Engine şirkəti, müştəri sorğularının həll olunma vaxtını 15% azaldıb, 1-800Accountant isə vergi mövsümündə inzibati çat sorğularının 70%-ni avtomatik olaraq həll edib.
Salesforce-un süni intellekt üzrə vitse-prezidenti Jayesh Govindarajan, VentureBeat-ə verdiyi müsahibədə, süni intellekt agentlərinin artıq eksperimental mərhələni keçdiyini və müəssisələrin gündəlik fəaliyyətinin ayrılmaz hissəsinə çevrildiyini qeyd etdi. "Bu texnologiya artıq yalnız təcrübə deyil, müəssisələrin əsas iş strukturlarına daxil olub," o əlavə etdi.
PepsiCo kimi qlobal şirkətlər də Agentforce texnologiyasını qəbul edir. Şirkətin strategiya və transformasiya üzrə rəhbəri Athina Kanioura, bu texnologiyanın qlobal əməliyyatlarının təkmilləşdirilməsində mühüm rol oynadığını vurğuladı. "Agentforce, sahə satış işçilərimizin gündəlik təcrübəsini yaxşılaşdıraraq iş axınlarını sadələşdirmək və real vaxt rejimində daha ağıllı təhlillər təqdim etmək üçün böyük imkanlar təqdim edir," deyə o qeyd etdi.
Salesforce-un "Command Center" idarəetmə mərkəzi, süni intellekt agentlərinin fəaliyyətini izləmək və nəzarət etmək üçün geniş analitik imkanlar təqdim edir. Platforma, agentlərin fəaliyyəti ilə bağlı real vaxt məlumatları, səhvlər barədə xəbərdarlıqlar və optimallaşdırma üzrə tövsiyələr təqdim edir. Bu sistem həmçinin OpenTelemetry standartını dəstəkləyərək Datadog kimi mövcud monitorinq alətləri ilə inteqrasiya oluna bilir.
Platformanın daha bir mühüm xüsusiyyəti, Model Context Protocol (MCP) standartına uyğunluğudur. Bu standart, Agentforce agentlərinin digər sistemlərlə asanlıqla əlaqə yaratmasına imkan verir. Salesforce-un məhsul arxitekturası üzrə vitse-prezidenti Gary Lerhaupt, bu standartın yüksək səviyyədə təhlükəsizlik və idarəetmə mexanizmləri təqdim etdiyini vurğuladı.
Agentforce 3 platformasında, həmçinin "Atlas" adlı yeni arxitektura tətbiq edilib. Bu sistem daha sürətli cavab müddətləri və real vaxt rejimində istifadəçi təcrübəsi üçün inkişaf etdirilib. Xüsusilə tənzimlənən sənaye sahələri üçün platforma təhlükəsizlik standartlarını artıran yeni həllər təqdim edir. Bu çərçivədə, Anthropic-in Claude süni intellekt modelləri birbaşa Salesforce serverlərində yerləşdirilib, bu da həssas məlumatların təhlükəsizliyini təmin edir.
Salesforce, süni intellekt agentlərini sürətlə tətbiq etmək istəyən müəssisələr üçün 200-dən çox əvvəlcədən konfiqurasiya edilmiş sənaye fəaliyyətləri təqdim edib. Məsələn, OpenTable restoran sorğularının 73%-ni avtomatik olaraq həll edir, Grupo Falabella isə müştəri xidmətlərində telefon zənglərini üç həftə ərzində 71% azaldıb.
Agentforce 3 platforması artıq istifadəyə hazırdır və avqust ayına qədər əlavə xüsusiyyətlər təqdim ediləcək. Şirkət, bu texnologiyanın müəssisələrdə rəqəmsal transformasiyanı sürətləndirmək üçün əsas vasitə olduğunu vurğulayır.