Süni İntellekt
Salesforce süni intellektlə iş dünyasında inqilab edir
111
Süni intellekt
Oxumaq vaxt alır?
Məqalələri dinləyə bilərsizBu həftə Dreamforce konfransında 50000 iştirakçının iştirak etdiyi bir vaxtda, Salesforce süni intellekt sahəsində ən böyük addımını atdı: Agentforce 360 platforması. Şirkət, iş dünyasını 'agentik müəssisələrə' çevirməyi hədəfləyir — burada süni intellekt agentləri insanlarla yanaşı çalışaraq satış, xidmət, marketinq və əməliyyat işlərinin 40%-ə qədərini həyata keçirir.
'Biz agentik AI dövründə yaşayırıq. Bu, texnologiya sahəsində indiyə qədər yaşadığım ən böyük çevrilişdir,' deyə Salesforce-un həmtəsisçisi və baş texnologiya direktoru Parker Harris bildirib. 'Gələcəkdə Fortune 1000-də işlərin 40%-i süni intellekt tərəfindən yerinə yetiriləcək və insanlar AI ilə birgə işləyəcək.'
AI layihələrinin uğursuzluq səbəbləri
Həyata keçən bu təşəbbüs, Salesforce-un süni intellekt platforması ətrafında qurduğu 7 milyard dollarlıq biznes fonunda baş verir. Şirkət, 12000-dən çox AI agent tətbiqi həyata keçirmişdir. Ancaq Salesforce-un rəhbərləri, müəssisələrin süni intellektə sərmayə qoymasına baxmayaraq, AI pilot layihələrinin 95%-dən çoxunun uğursuz olduğunu vurğulayır.
Salesforce-un mühəndislik və müştəri uğurları üzrə prezidenti Srini Tallapragada bildirib ki, bu uğursuzluqların əsas səbəbi AI alətlərinin iş axınları, məlumatlar və idarəetmə sistemlərindən ayrılmış olmasıdır. 'Müştərilər çox sərmayə qoyurlar, amma dəyər əldə etmirlər. Çünki AI kontekstində boşluqlar mövcuddur,' deyə Tallapragada əlavə edib.
Slack vasitəsilə iş axınlarının sadələşdirilməsi
Salesforce, Slack platformasını əsas interfeys olaraq təqdim etməklə strategiyasını tamamilə dəyişir. İndi müştərilər Salesforce sisteminə daxil olmadan Slack vasitəsilə satış, xidmət və məlumat analitikası ilə bağlı işləri idarə edə biləcəklər. Slack, həmçinin süni intellekt agentlərini birbaşa iş axınlarına yerləşdirərək, 'kanal eksperti' kimi daim aktiv olan agentləri təqdim edir.
Müştəri nəticələri və süni intellektlə effektivlik artımı
Salesforce-un müştəriləri arasında Reddit, OpenTable və 1-800Accountant kimi şirkətlər AI agentlərindən istifadə edərək iş axınlarında əhəmiyyətli dərəcədə effektivlik artımı əldə etmişdir. Məsələn, Reddit dəstək xidmətlərinin orta həll müddətini 8.9 dəqiqədən 1.4 dəqiqəyə endirərək 84% irəliləyiş əldə etmişdir.
Süni intellektdə etibar qatının önəmi
AI agentlərinin etibarlılığını təmin etmək üçün Salesforce 'etibar qatını' təqdim edir. Bu qat, audit izləri, uyğunluq yoxlamaları və müşahidə alətləri ilə agentlərin davranışını miqyaslı şəkildə izləməyə imkan verir. Tallapragada bunu 'rəqəmsal əmək' adlandıraraq, süni intellektin performansının insan işçilər kimi idarə olunmalı olduğunu vurğulayıb.
Salesforce-un təqdim etdiyi Agentforce Grid sistemi milyonlarla söhbəti analiz edərək problemləri aşkar etmək və həll etmək üçün nəzərdə tutulmuşdur. Bu, süni intellekt agentlərinin təhlükəsiz və səmərəli şəkildə işləməsini təmin edir.
Rəqabət mühiti və gələcək perspektivlər
Salesforce-un AI agent strategiyası, Microsoft, Google və ServiceNow kimi şirkətlərin bu sahədəki təşəbbüsləri ilə rəqabət edir. Şirkətin rəhbərləri, süni intellekt modellərindən daha çox inteqrasiyanın və iş proseslərinə uyğunluğun fərqləndirici amil olduğunu bildirirlər.
Salesforce-un yeni AI təşəbbüsləri müştərilər arasında yayılır, lakin hələlik mövcud müştəri bazasının kiçik bir hissəsini əhatə edir. Bu həftə Dreamforce konfransında təqdim edilən yeniliklər, süni intellektin iş dünyasında geniş miqyasda tətbiqinə təkan verəcəkmi, yoxsa hələ də 7 milyard dollarlıq biznes yalnız bir hədəf olaraq qalacaq, zaman göstərəcək.