Süni İnfluencerlər: Sosial Mediada İnqilab Edəcəkmi? - Tech Xəbər

Süni İntellekt

Süni İnfluencerlər: Sosial Mediada İnqilab Edəcəkmi?

Link kopyalandı

15

Dünən, 21:40

Süni intellekt

Oxumaq vaxt alır?

Məqalələri dinləyə bilərsiz

Süni İnfluencerlər: Yeni Dövrün Başlanğıcı

Sosial mediada milyonlarla insanı əyləndirən Granny Spills, çəhrayı dizayner kostyumları ilə diqqət çəkən və maraqlı həyat məsləhətləri verən bir influencer kimi tanınır. Amma Granny Spills real insan deyil. O, süni intellektin məhsuludur və iki gənc kontent yaradıcısı Erik Suerez və Adam Vaserstein tərəfindən yaradılıb. Onlar bu rəqəmsal personanı markalarla əməkdaşlıq etmək və viral olmaq məqsədilə dizayn ediblər.

Süni İnfluencerlərin Üstünlükləri

Süni influencerlər real insanlardan fərqli olaraq maaş, geyim büdcəsi və ya fiziki səfərlər tələb etmir. Onlar istənilən məkanda "çəkiliş" edə bilir, yüzlərlə fərqli konseptdə videolar hazırlayır və minlərlə izləyici ilə birbaşa əlaqə saxlayır. Bu, marketinq sahəsində böyük imkanlar yaradır. Granny Spills kimi personajlar, öz unikallığı ilə viral olmağı bacarır.

Texnologiyanın Təsiri

Süni influencerlərin yaradılması üçün istifadə olunan texnologiyalar, məsələn, Veo 3 və Sora 2, son illərdə sürətlə inkişaf edib. Granny Spills-in yaradıcısı Erik Suerez qeyd edir ki, bu texnologiyalar kontent yaradıcılığı sahəsində böyük dəyişikliklərə səbəb ola bilər. O, əvvəlcə bu yeniliyin öz işinə təhlükə olduğunu düşünürdü, lakin daha sonra süni influencerlər yaratmağa qərar verdi. Suerez və Vaserstein Blur Studios-da bir sıra süni personajlar, o cümlədən Bigfoot, küçə müsahibəçisi və fitness təlimçisi yaratmışdır.

Süni İntellektin Çətinlikləri

Süni influencerlərin populyarlığı artsa da, monetizasiya sahəsində problemlər mövcuddur. TikTok, bu cür kontenti "orijinal deyil" kimi qeyd edir və monetizasiyanı məhdudlaşdırır. Bununla belə, Suerez Facebook, YouTube və Cameo kimi platformalarda gəlir əldə etməyi hədəfləyir. TikTok-un nümayəndəsi bu mövzuda şərh verməsə də, platformanın qaydalarına əsasən "orijinal olmayan və ya aşağı keyfiyyətli kontent" monetizasiyadan kənarlaşdırıla bilər.

İnsanların Reaksiyası

Süni influencerlər hələ də sosial media dünyasında nadir bir fenomendir. Linqia agentliyinin araşdırmasına görə, böyük şirkətlərin 89%-i 2026-cı ilə qədər süni influencerlərlə əməkdaşlıq etməyi planlaşdırmır. Bunun əsas səbəbi, bu personajların məhsulları real şəkildə istifadə etməməsi və buna görə də qeyri-autentik görünməsidir. Süni influencerlərin yaratdığı reputasiya riski də markalar üçün narahatlıq doğurur. Məsələn, Guess-in Vogue-da süni model ilə reklam kampaniyası və süni aktrisa Tilly Norwood-un təqdimatı ciddi tənqidlərə səbəb olmuşdur.

Gələcəyə Baxış

Granny Spills-in yaradıcısı Adam Vaserstein süni influencerlərin sonsuz imkanlar təqdim etdiyini vurğulayır: "Siz real həyatda mümkün olmayan şeyləri yarada bilərsiniz." Süni intellektin gücü ilə sosial media dünyası yeni bir dövrə qədəm qoyur. Süni personajlar həm markalar, həm də kontent yaradıcılığı üçün yeni perspektivlər açır.

Link kopyalandı

Bir istifadəçi, ChatGPT-ni kalkulyatorda işə salmağı bacarıb! (VİDEO)