Süni İntellekt
Süni intellekt təhsildə yeni dövrə başlayır
25
Süni intellekt
Oxumaq vaxt alır?
Məqalələri dinləyə bilərsizSüni intellekt təhsil sahəsində inqilab yaradır
Süni intellektin təhsil sahəsinə daxil olması müəllimlər və şagirdlər üçün yeni dövrün başlanğıcını göstərir. ChatGPT və Gemini kimi generativ süni intellekt alətləri artıq gündəlik təhsil prosesinin bir hissəsinə çevrilib. Bu texnologiyanın istifadəsi ilə bağlı əsas sual artıq onun istifadə olunub-olunmaması deyil, necə istifadə olunacağıdır.
Avropa İttifaqının tənzimləmələri
Avropa İttifaqı süni intellektin istifadəsini tənzimləmək üçün qanunlar hazırlayır. Süni intellekt alətləri ilə təhsil mərkəzlərinə girişin idarə olunması, qiymətləndirmələrin aparılması və imtahanların nəzarəti "yüksək risk" kateqoriyasına aid edilir. UNESCO-nun tövsiyələrinə əsasən, texnologiya yalnız təhsil nəticələrini yaxşılaşdırdığı zaman istifadə edilməlidir.
İspaniyada yeni təhsil qaydaları
İspaniyanın Təhsil Nazirliyi süni intellektin istifadəsi ilə bağlı xüsusi təlimatlar hazırlayıb. Bu təlimatlar müəllimlərin hazırlığını, məlumatların qorunmasını və şəffaflığı önə çəkir. Eyni zamanda, İspaniyada uşaqların rəqəmsal mühitlərdə müdafiəsi üçün qanun layihəsi hazırlanır.
Süni intellektin təhsil prosesində üstünlükləri
Google-un Gemini sistemi təhsildə yeni imkanlar yaradır. "Guided Learning" funksiyası şagirdlərə yalnız cavab verməkdən daha çox, onların düşünmə prosesini inkişaf etdirmək üçün suallar verir, nəticələrə necə çatdıqlarını izah etməyi tələb edir və oxşar problemlər yaradır. Bu yanaşma şagirdlərin dərin anlayış əldə etməsinə kömək edir.
Süni intellektin istifadəsi müəllimlər üçün vaxt qənaəti təmin edir. İngiltərədə aparılan bir araşdırma göstərib ki, süni intellekt alətləri müəllimlərin dərs planlaşdırmasına sərf etdiyi vaxtı 31% azaldır. Bundan əlavə, süni intellekt tədris materiallarını şagirdlərin fərdi ehtiyaclarına uyğunlaşdıraraq daha interaktiv və dinamik resurslar yarada bilər.
Mümkün risklər və ehtiyat tədbirləri
Süni intellektin istifadəsi ilə bağlı bəzi risklər də mövcuddur. Məsələn, şagirdlərin diqqət və yaddaş problemləri texnologiyanın həddindən artıq istifadəsi ilə yarana bilər. Bu səbəbdən, texnologiyanın istifadəsinə məhdudiyyətlər qoyulmalı və şagirdlərə analoq fəaliyyətlər vasitəsilə diqqət və yaradıcılıq bacarıqları öyrədilməlidir.
Təhsildə süni intellektin gələcəyi
Süni intellektin təhsil sistemindəki rolu davamlı dəyişikliklər tələb edir. Müəllimlərin peşəkar inkişafı, ailələrə şəffaflıq və texnologiyanın istifadəsi ilə bağlı aydın qaydalar bu prosesin əsasını təşkil edir. Süni intellektin düzgün istifadəsi ilə təhsil sahəsində inqilabi dəyişikliklər mümkündür.